Då vi snart får en ny edition bestämde jag mig för att måla upp en ny arme , samt att min arme försvann under flytt (tack vare en inkompetent flyttfirma) .
Då jag är ett stort fan av Star wars filmerna och serierna bestämde jag mig för att göra en Imperial guard arme i färgerna som Commander Codys trupper har i Clone wars serien .
Först ut är en Pask Punisher stridsvagn.
212 Attack regiment
212 Attack regiment
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Re: 212 Attack regiment
Åh fy bubblan vilket fruktansvärt öde!Uhnis skrev:min arme försvann under flytt (tack vare en inkompetent flyttfirma)
Men fy bubblan vilken fin stridsvagn!Uhnis skrev:
Sebastian Magnusson
Go Robin! Blir supergrymt detta!
-
Snyggt och en cool idé! Jag är imponerad.
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
SÅ äntligen tillbaka efter en hel helg på resande fot , dags att pilla lite på Pask innan vi sätter igång med hans två bilkompisar .
Tack för alla snälla ord , kul att folk tycker om de jag gör
Äntligen gjort klart Stridsvagnstornet , nu ska bara Pask själv målas samt att larvfötterna ska dit . Sen är min favorit HQ klar.
Frågan är bara vad för bilar kommer vara bra i 8th hmmmmm
Tack för alla snälla ord , kul att folk tycker om de jag gör
Äntligen gjort klart Stridsvagnstornet , nu ska bara Pask själv målas samt att larvfötterna ska dit . Sen är min favorit HQ klar.
Frågan är bara vad för bilar kommer vara bra i 8th hmmmmm
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård