Tänkte posta lite WIP på en count as model jag arbetar på mellan alla commissions(även han ett commission dock lol)
Modellen ska spelas som abaddon i en slaanesh armé. Standarden 3 star. displaybas.
Första inblicken då
Det är lite mer arbete innan modellen kan få sin målning. Basen ska få en del "krims krams"