Chaos lord count as abaddon

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
FrankenNerd
Inlägg: 152
Blev medlem: 13 nov 2009, 14:58
Ort: osby
Kontakt:

Chaos lord count as abaddon

Inlägg av FrankenNerd »

Tänkte posta lite WIP på en count as model jag arbetar på mellan alla commissions(även han ett commission dock lol)
Modellen ska spelas som abaddon i en slaanesh armé. Standarden 3 star. displaybas.

Första inblicken då

Bild

Bild

Det är lite mer arbete innan modellen kan få sin målning. Basen ska få en del "krims krams"

//Johan
Vi målar/konverterar på order
Gilla facebook sidan: https://www.facebook.com/pages/WarpStor ... 8399790059
Info: http://www.warpstormpainting.com/

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Chaos lord count as abaddon

Inlägg av Röde »

Mycket snyggare frilla än originalet.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Chaos lord count as abaddon

Inlägg av Jörgen »

Vad är det för ansikte?

Användarvisningsbild
FrankenNerd
Inlägg: 152
Blev medlem: 13 nov 2009, 14:58
Ort: osby
Kontakt:

Re: Chaos lord count as abaddon

Inlägg av FrankenNerd »

Ja den vanliga frisyren abaddon har är lite outdated kanske. Kul att du gillar frillan

Det är ansiktet från Vampire counts zombie dragon lådan. skurit av näsan lite och ena ögonbrynet. lite kvar o fixa på ansiktet dock.
Vi målar/konverterar på order
Gilla facebook sidan: https://www.facebook.com/pages/WarpStor ... 8399790059
Info: http://www.warpstormpainting.com/

Användarvisningsbild
kombat
Inlägg: 1911
Blev medlem: 12 okt 2008, 01:39
Ort: Lund

Re: Chaos lord count as abaddon

Inlägg av kombat »

Men abaddons frilla är ju episk (den är ju tom beskriven så i böckerna :P )

Skriv svar