No Pity! No Remorse! No Fear!
Re: No Pity! No Remorse! No Fear!
Ser bra ut!
-
Flygmaskin
- Inlägg: 892
- Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Re: No Pity! No Remorse! No Fear!
Jag tycker att det ser bra ut, men jag tror att modellerna hade sett snäppet fräsigare ut om du drog ännu en highlight på de yttersta kanterna med en ännu ljusare grå eller rent av vitt.
Människomat, till exempel spannmål.