No Pity! No Remorse! No Fear!

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
frigobben
Inlägg: 788
Blev medlem: 18 feb 2012, 23:05
Ort: Göteborg (i princip)

Re: No Pity! No Remorse! No Fear!

Inlägg av frigobben »

Ser bra ut!

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: No Pity! No Remorse! No Fear!

Inlägg av Flygmaskin »

Jag tycker att det ser bra ut, men jag tror att modellerna hade sett snäppet fräsigare ut om du drog ännu en highlight på de yttersta kanterna med en ännu ljusare grå eller rent av vitt.
Människomat, till exempel spannmål.

Skriv svar