Snubben med vingar är en vanlig CSM demon prince, som jag brukar spela som MoN med black mace. Killen på tronen är Epidemius, som kan bli hur galen som helst med en Nurgle-lista. Kortfattat kan man säga att man vid 15 kills får FnP på 3+ och vid 20 så ignorerar man armour, både på skytte och närstrid...Detta gäller dock bara modeller med MoN.xedric skrev:Tjusigt tjusigt! Jag har åxå funderat på att stoppa in lite daemons som ally. Bara för det är coolt med mer nurglestuffOch demoner är coolt. Vilken roll har de i armén? Tycker du de funkar bra?