John_F målar Nurgle

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
John_F
Inlägg: 1022
Blev medlem: 04 maj 2012, 08:29

Re: John_F målar Nurgle

Inlägg av John_F »

xedric skrev:Tjusigt tjusigt! Jag har åxå funderat på att stoppa in lite daemons som ally. Bara för det är coolt med mer nurglestuff :) Och demoner är coolt. Vilken roll har de i armén? Tycker du de funkar bra?
Snubben med vingar är en vanlig CSM demon prince, som jag brukar spela som MoN med black mace. Killen på tronen är Epidemius, som kan bli hur galen som helst med en Nurgle-lista. Kortfattat kan man säga att man vid 15 kills får FnP på 3+ och vid 20 så ignorerar man armour, både på skytte och närstrid...Detta gäller dock bara modeller med MoN.

Skriv svar