Sebbes Blood angels blogg
Re: Sebbes Blood angels blogg
Fundera på om du ska borra ut piporna på din TL ass. cannon. Annars kanon.
Re: Sebbes Blood angels blogg
Det funderas på, men jag upptäcker varje gång att jag saknar en borr för detta, och min slagborr e troligen lite för kraftig för detta konststycke.. 
Re: Sebbes Blood angels blogg
Nu vart det väldigt längesen det va en uppdatering här.. Men det var mycket jobb i sommar. Har dock fått lite grann gjort och här kommer ett par bilder på en nästan klar Sanguinary guard... Bara vapnet, ögon och guldet som ska göras klart, samt lite touch ups om man hittar dom.




Re: Sebbes Blood angels blogg
tänkte slänga in lite bilder på det jag har gjort dem senaste månaderna, inte haft så mycket fritid, men lite har det allt blivit målat i denna lilla armé.
Astorath

Färdig DC, med komplett bas

Sanguinary guard, basen som saknas bara

Armébild, hur det såg ut för ungefär en månad sedan

Astorath

Färdig DC, med komplett bas

Sanguinary guard, basen som saknas bara

Armébild, hur det såg ut för ungefär en månad sedan

Re: Sebbes Blood angels blogg
Det här gillas!
Snygg battledamage på landraidern!
(Blood Angels var min första armé, 1996, blir varm i hjärtat när jag ser en BA armé växa fram!
)
Snygg battledamage på landraidern!
(Blood Angels var min första armé, 1996, blir varm i hjärtat när jag ser en BA armé växa fram!