Sebbes Blood angels blogg

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
John_F
Inlägg: 1022
Blev medlem: 04 maj 2012, 08:29

Re: Sebbes Blood angels blogg

Inlägg av John_F »

Fundera på om du ska borra ut piporna på din TL ass. cannon. Annars kanon.

Apocswe
Inlägg: 613
Blev medlem: 30 mar 2010, 05:14

Re: Sebbes Blood angels blogg

Inlägg av Apocswe »

Det funderas på, men jag upptäcker varje gång att jag saknar en borr för detta, och min slagborr e troligen lite för kraftig för detta konststycke.. :D

Apocswe
Inlägg: 613
Blev medlem: 30 mar 2010, 05:14

Re: Sebbes Blood angels blogg

Inlägg av Apocswe »

Nu vart det väldigt längesen det va en uppdatering här.. Men det var mycket jobb i sommar. Har dock fått lite grann gjort och här kommer ett par bilder på en nästan klar Sanguinary guard... Bara vapnet, ögon och guldet som ska göras klart, samt lite touch ups om man hittar dom.

Bild

Bild

Apocswe
Inlägg: 613
Blev medlem: 30 mar 2010, 05:14

Re: Sebbes Blood angels blogg

Inlägg av Apocswe »

tänkte slänga in lite bilder på det jag har gjort dem senaste månaderna, inte haft så mycket fritid, men lite har det allt blivit målat i denna lilla armé.

Astorath
Bild

Färdig DC, med komplett bas
Bild

Sanguinary guard, basen som saknas bara
Bild

Armébild, hur det såg ut för ungefär en månad sedan
Bild

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Sebbes Blood angels blogg

Inlägg av Kaptenen »

Det här gillas!
Snygg battledamage på landraidern!

(Blood Angels var min första armé, 1996, blir varm i hjärtat när jag ser en BA armé växa fram! :wub: )

Skriv svar