Follower of Chaos

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
BoBo
Inlägg: 326
Blev medlem: 23 aug 2010, 09:10

Re: Follower of Chaos

Inlägg av BoBo »

Hej
Tack för kommentarerna!
@speedfreak: vet inte! Den är inte gjord efter en skala utan jag höftade lite, huvudet är c:a 10 cm!
@asplund: pensel, färgspruta och svamp i en salig röra!
@tist o daskad: Ja, jag kan hålla med om att det finns massor av saker som är långt från 100% på den! Bla. de som ni nämner! Munnen är sned och underläppen är lite klen! Öronen var jättesvåra att skulptera i fimo (som inte alls är lika seg som gs) och blev lite för tjocka o konstig form!
Jag ville inte lägga ner för mycket tid på någon detalj då jag inte visste hur det skulle bli målat sen! Jag har lärt mig massor av att göra denna som jag ska ta med mig till nästa bust!
/Peder

MITTZ
Inlägg: 921
Blev medlem: 12 mar 2010, 00:34

Re: Follower of Chaos

Inlägg av MITTZ »

Du är som vanligt sjukt duktig!
Jag vet ingen som målar och skulpterar lika bra som du.

Trots det gillar jag inte allt med bysten, det är nog första gången jag inte tycker att ditt arbete är felfritt.
Jag gillar inte att munnen ser så glad ut. Det skär sig mot den övre halvan av ansiktet. De stirriga och läskiga ögonen och de ondskefulla hornen passar liksom inte ihop med den glada munnen. Subjektivt jag vet...
Målning och hantverk är svårt (läs omöjligt) att hitta något fel på.

Gillar blodkärlen starkt!

Skall bli kul att se vad du tar dig för härnäst!

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Follower of Chaos

Inlägg av Halvar »

MITTZ skrev: Jag gillar inte att munnen ser så glad ut. Det skär sig mot den övre halvan av ansiktet. De stirriga och läskiga ögonen och de ondskefulla hornen passar liksom inte ihop med den glada munnen.
Som Mona Lisa har sitt leende
döljer också du din hemlighet.
och där skulle det passa med en visslande eller sjungande smiley.

jag tycker den är sjukt snygg, och eftersom det är första försöket blir man bara nyfiken på hur resten kommer se ut.
Ja' än't bittä'!

Skriv svar