Fantasia Fanatic XXIX

Två årliga turneringar i Umeå

Moderator: Dante82

dea
Inlägg: 166
Blev medlem: 17 sep 2012, 22:03

Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av dea »

Nu är det dags igen, Fantasia Fanatic XXIX. Den här fantastiska turneringen som spelas i ödemarkerna i Umeå

9-10 April 2016 kör vi den 29:e upplagan, boka helgen redan nu.

Regelhäften och infohäfte hittar ni på http://www.fantasiaspel.se/tournaments/ ... natic-xxix

Anmälan kan ni göra på:
fantasiafanatic@gmail.com
http://www.speltid.se/turneringar/fantasia-fanatic.html

Vi kommer att spela.
Warhammer 40K, 2000p
Warhammer Age of Sigmar med Clash Comp
Warmachine/Hordes
9th Age Fantasy


Välkommen
Senast redigerad av 1 dea, redigerad totalt 26 gånger.

Ceasar
Inlägg: 500
Blev medlem: 13 okt 2008, 13:32

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av Ceasar »

När tror ni att man kan få lite hints om restriktioner? Ska man fixa en ny arme så börjar det bli dags att börja snart.

dea
Inlägg: 166
Blev medlem: 17 sep 2012, 22:03

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av dea »

ska lägga ut lite grundmallar i helgen

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av Hylander »

Det har börjat flygas direkt GBG-Umeå vilket gör att jag gärna vill spela. Dock går planet från Umea på söndagen kl 16.30. Jag misstänker att om sista matchen kan sluta 16 så hinner man men tidigare scheman har sett ut att hålla på till 1635. Finns det möjlighet till lite kreativitet i schemalägning eller något trix som kan lösa denna gordiska knut?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

dea
Inlägg: 166
Blev medlem: 17 sep 2012, 22:03

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av dea »

Det har börjat flygas direkt GBG-Umeå vilket gör att jag gärna vill spela. Dock går planet från Umea på söndagen kl 16.30. Jag misstänker att om sista matchen kan sluta 16 så hinner man men tidigare scheman har sett ut att hålla på till 1635. Finns det möjlighet till lite kreativitet i schemalägning eller något trix som kan lösa denna gordiska knut?
Vi ska göra vårt absolut yttersta för att det ska gå att lösa. Har saknats lite spelare från södra delarna av sverige (och det här borde ju kunna lösa det:-). Plus att några som brukar abonnera på första platserna inte kommer att kunna dyka upp

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av Hylander »

dea skrev:
Det har börjat flygas direkt GBG-Umeå vilket gör att jag gärna vill spela. Dock går planet från Umea på söndagen kl 16.30. Jag misstänker att om sista matchen kan sluta 16 så hinner man men tidigare scheman har sett ut att hålla på till 1635. Finns det möjlighet till lite kreativitet i schemalägning eller något trix som kan lösa denna gordiska knut?
Vi ska göra vårt absolut yttersta för att det ska gå att lösa. Har saknats lite spelare från södra delarna av sverige (och det här borde ju kunna lösa det:-). Plus att några som brukar abonnera på första platserna inte kommer att kunna dyka upp
Sweet!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

tutten
Inlägg: 115
Blev medlem: 15 dec 2009, 01:05

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av tutten »

När kommer restriktionerna då?
Flaming Dolphins

dea
Inlägg: 166
Blev medlem: 17 sep 2012, 22:03

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av dea »

Vi jobbar på det förfullt

Användarvisningsbild
XecrNist
Inlägg: 936
Blev medlem: 06 dec 2008, 11:41
Ort: Strängnäs

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av XecrNist »

Är restriktionerna på gång?

dea
Inlägg: 166
Blev medlem: 17 sep 2012, 22:03

Re: Fantasia Fanatic XXIX

Inlägg av dea »

Nu är första posten uppdaterad med regelhäften

Bara att anmäla er:-)

Skriv svar