Fantasia Fanatic XX LIVE

Två årliga turneringar i Umeå

Moderator: Dante82

Trukson
Inlägg: 80
Blev medlem: 19 maj 2009, 16:42

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Trukson »

Skurk3n skrev:Synd bara att jag drog ner lagets snitt lär man ju få höra det till nästa FF.
Du kommer ALLTID få höra att du är en lat målare! ;)

Du kan bara du vill, men du vill inte och andra klyschor. Vänta bara om jag flyttar till Skellet, då ska jag stå där och sätta penseln i handen på dig varje dag då du kommer hem från jobbet!

Användarvisningsbild
Asplund
Inlägg: 1538
Blev medlem: 27 okt 2008, 13:02
Ort: Bästkusten

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Asplund »

Trukson skrev:
Skurk3n skrev:Synd bara att jag drog ner lagets snitt lär man ju få höra det till nästa FF.
Du kommer ALLTID få höra att du är en lat målare! ;)

Du kan bara du vill, men du vill inte och andra klyschor. Vänta bara om jag flyttar till Skellet, då ska jag stå där och sätta penseln i handen på dig varje dag då du kommer hem från jobbet!
DET är en engagerad hemmafru det!

Dante82
Inlägg: 416
Blev medlem: 26 apr 2010, 16:24
Ort: Umeå

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Dante82 »

the godfather skrev:hur fick man poäng på konvent. och är sm målning snabbmålning?


Alla sörlänningar på top50 :)
Sorry, jag missade denna fråga. Konvert. var poängen man fick från lagtävlingsmomentet där man skulle på lördagen skulle bygga en space marine på 20 minuter. Laget som gjorde den snyggaste konverteringen fick 12 poäng, näst snyggaste 11 poäng osv. SM måln. var poängen lagen fick när de under söndagen målade sin space marine. Bara målningen bedömdes då och poängen delades ut på samma sätt som för konverteringsmomentet.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Serpent »

Är resultaten på väg till Jocke Rapp? Eller är det så att de redan är skickade, men till hans lata alter ego Jocke Slapp?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Jocke Rapp »

Serpent skrev:Är resultaten på väg till Jocke Rapp? Eller är det så att de redan är skickade, men till hans lata alter ego Jocke Slapp?
Dom är skickade till hans lata alter ego...

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Serpent »

Då är allt som vanligt, alltså... ;)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Dante82
Inlägg: 416
Blev medlem: 26 apr 2010, 16:24
Ort: Umeå

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Dante82 »

Är resultaten på väg till Jocke Rapp? Eller är det så att de redan är skickade, men till hans lata alter ego Jocke Slapp?
Tror det är någon som är sugen på att göra ett skutt på rankingen :)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Serpent »

Jag tappade ju mitt gamla GothCon-pers, så det är inte mer än rätt att vilja ha in sitt nya pers i listan (på turnering med fler än 30 deltagare, då...).

För att ta det kort: mja. :oops:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av egge »

Serpent skrev:Jag tappade ju mitt gamla GothCon-pers, så det är inte mer än rätt att vilja ha in sitt nya pers i listan (på turnering med fler än 30 deltagare, då...).

För att ta det kort: mja. :oops:
Helt rätt inställning och grattis!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Fantasia Fanatic XX LIVE

Inlägg av Serpent »

Inte för att det händer något hos Jocke Slapp...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar