SM 2017 - Ris och Ros

Moderatorer: DHettNeck, GoB40k

Användarvisningsbild
GoB40k
Inlägg: 192
Blev medlem: 23 apr 2014, 14:19

SM 2017 - Ris och Ros

Inlägg av GoB40k »

Alright!

SM är över. Hoppas ni tyckte det var lika skoj som vi gjorde :)

Ni vet vad som gäller, skriv vad som var bra och vad som kräver förbättring för framtiden!

trtollet
Inlägg: 57
Blev medlem: 10 jul 2013, 06:28

Re: SM 2017 - Ris och Ros

Inlägg av trtollet »

Maten var superbra, lokalerna väldigt bra. Mattias och Rikard mycket enkla och trevliga att ha att göra med. Jag tyckte att schemat var bra.

Det som behöver förbättras.... uppdateringen av tråden/anmälningar/frågor (såvida man inte ställde dem direkt till mattias eller rikard) var långsamt, mycket långsamt. Mest av allt var framförhållningen för svag. Jag vet att det fanns en historia bakom att det blev så, men att turneringen annonserades så sent var ett problem. Det gjorde det omöjligt att undvika krock med dreamhack, att många spelare redan var uppbokade osv.

Tack för en trevlig helg <3

Användarvisningsbild
GoB40k
Inlägg: 192
Blev medlem: 23 apr 2014, 14:19

Re: SM 2017 - Ris och Ros

Inlägg av GoB40k »

trtollet skrev: Det som behöver förbättras.... uppdateringen av tråden/anmälningar/frågor (såvida man inte ställde dem direkt till mattias eller rikard) var långsamt, mycket långsamt. Mest av allt var framförhållningen för svag. Jag vet att det fanns en historia bakom att det blev så, men att turneringen annonserades så sent var ett problem. Det gjorde det omöjligt att undvika krock med dreamhack, att många spelare redan var uppbokade osv.

Detta är absolut något vi tar till oss och är väl medvetna om, bra att du nämner det! Min personliga förhoppning är att informationen om SM2018 dyker upp redan innan årsskiftet nu men det återstår att se :)

Tack för att du kom!

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Inlägg: 5051
Blev medlem: 10 maj 2010, 10:50

Re: SM 2017 - Ris och Ros

Inlägg av refabricated »

Det vanliga när det kommer till GOB...

Ros:
- Terrängen på borden håller bra kvalité och känns passande för 8th ed.
- Arrangemanget i sin helhel med allt vad det betyder.

Ris:
- Brädorna man spelar på. Den fastlimmade grusen river som faen i fingrarna när man raffsar runt med tärningar. Mattor skulle var super :D
Eller bara målade bord utan gruset.
- All respekt för vegetarisk mat, men...
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

Skriv svar