Svenska 40k Touren 2011
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Svenska 40k Touren 2011
Det är itne omöjligt. I slutet av året väljer vi vilka turneringar som blir kval nästa år, men det är i första hand antalet deltagare tidigare år som styr.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Om de släppts officiellt och en kompmall finns innan 18/11, visst. Annars nej.
-
The Desman
Vet inte riktigt vilken av trådarna som det är bäst att skriva i men denna kändes rimligast.
Nu kanske jag är ute i senaste laget men jag undrar om det finns någon vänlig 40k-spelare som man kan sova hos under turneringen då jag inte riktigt känner att jag har finanserna att bo på andra ställen. (plus att man vill gärna ha tryggheten av att leva i flock).
Detta kanske är lite sent ute. Men jag skyller på en två veckors kroppslig och mental utslagning p.g.a. lunginflammation.
Nu kanske jag är ute i senaste laget men jag undrar om det finns någon vänlig 40k-spelare som man kan sova hos under turneringen då jag inte riktigt känner att jag har finanserna att bo på andra ställen. (plus att man vill gärna ha tryggheten av att leva i flock).
Detta kanske är lite sent ute. Men jag skyller på en två veckors kroppslig och mental utslagning p.g.a. lunginflammation.
Hotell Blom är öppet för alla! Skickar pm i kväll om lite detaljer och liknadThe Desman skrev:Vet inte riktigt vilken av trådarna som det är bäst att skriva i men denna kändes rimligast.
Sjukt roligt att halva turneringen bor på brorsans landställe =) Touren kommer bli fet! =)
Min sovplats sket sig. Finns det nån som kan husera en snarkfri pälsdjursallergiker?
(Helst i snarkfri och lugn miljö)
(Helst i snarkfri och lugn miljö)
Hmm Dom som jag räknat med skulle sova hos mig var:
Håkan
Jimmy
Jag
Olof
Rapp
Nordlund
Petersson
Lampen
Axelito
Sen den 4de i rapp bilen, trodde de va du asplund, men de kanske va Lilljocke eller va de argos?
Shrug de där får ni battla ut er emellan. Jag har 5 single 90 sängar en dubbel 140 (troligen 2st 160 bäddsoffor) annars 2 vanliga soffor. Så sovplats för minst 9 troligen 11. Sen om folk tar med sig en bäddmaddras kan de bli fler. Men de blir nog för crowded om vi är fler än 10-12 skulle jag gissa.
Jag skulle behöva veta om Ghb bilen som ska duna hos mig kommer på fredag åxå.
Alla som sover hos mig. Sängkläder och extra kuddar. Jag har typ 9 kuddar och 2 av dom ska jag ha.
dealen blir typ. Jag köper frukost och en jävla massa öl och snacks. Sen delar jag kost på antal övernattande. Mat får vi käka på stan för jag pallar inte med disken till så många.
Lär inte va snarkfritt eller särskilt lugnt hos mig dock asplund..
/D
/D
Håkan
Jimmy
Jag
Olof
Rapp
Nordlund
Petersson
Lampen
Axelito
Sen den 4de i rapp bilen, trodde de va du asplund, men de kanske va Lilljocke eller va de argos?
Shrug de där får ni battla ut er emellan. Jag har 5 single 90 sängar en dubbel 140 (troligen 2st 160 bäddsoffor) annars 2 vanliga soffor. Så sovplats för minst 9 troligen 11. Sen om folk tar med sig en bäddmaddras kan de bli fler. Men de blir nog för crowded om vi är fler än 10-12 skulle jag gissa.
Jag skulle behöva veta om Ghb bilen som ska duna hos mig kommer på fredag åxå.
Alla som sover hos mig. Sängkläder och extra kuddar. Jag har typ 9 kuddar och 2 av dom ska jag ha.
dealen blir typ. Jag köper frukost och en jävla massa öl och snacks. Sen delar jag kost på antal övernattande. Mat får vi käka på stan för jag pallar inte med disken till så många.
Lär inte va snarkfritt eller särskilt lugnt hos mig dock asplund..
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jag tror att det är jag som är den fjärde personen i Rapp-bilen...Papa D skrev:Sen den 4de i rapp bilen, trodde de va du asplund, men de kanske va Lilljocke eller va de argos?
Lilljocke sover hos mig. Tyvärr har jag både katt och hund så asplund kanske inte ska sova hos mig..