SM officiell information.

Moderatorer: DHettNeck, GoB40k

Användarvisningsbild
Röde

Re: SM officiell information.

Inlägg av Röde »

Hawk skrev:
Som redan sagts; vinnaren av SM borde vara direktkvalad till nästa års arrangemang.
Likaledes borde man kunna kvala till nästa års på de turneringar som går efter SM. (Spelåret börjar och slutar SM-helgen).
Håller med om bägge!

/Håkan
Håller med bägge om bägge...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Lite förändringar, till lagda turneringar pga av att folk ansökt om att få vara med som en av de utvalda turneringarna, då de som arrangörer tror att det kommer dra mer folk, gör det detta så blir vi i SM kommiten glada, det är en av de starkaste drivkrafterna till detta. Nu är dock turneringarna för denna säsong spikade, ansök gärna inför nästa år. Också korrigerat är att SM och SM sidetour är direkt kvalificerande.

Med vänliga hälsningar

Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Ser riktigt bra ut. Uppskattar det arbete ni gör. Kommer bli ett bra turnerings år.

Mvh

Lennart

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Riktigt kul att ni drar igång något sånt här, det ger extra motivation till att åka runt i Sverige och ha kul :)

Hoppas bara att folk inte tar detta på för stort allvar bara, inget kul om folk helt plötsligt skulle bli småfuskande vinnarskallar, men så illa tror jag inte om vår community ;).
Alexander Merinen

egge

Inlägg av egge »

Jag måste säga att jag tycker det är lagt precis på rätt nivå och gillar att vinnaren utav side-turneringen SM också är direktkvalificerad.

Tummen upp och guldstjärna för upplägg!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Vilket datum har ni tänkt er. Nu när Felix slängde upp sin turnering så tidigt vore det intressant att lite pejl på helgerna.

daskad

Inlägg av daskad »

När jag pratade med Papa D senast så sa han runt Lucia, vet inte om något har ändrat sig sen dess!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Hej,

Hoppas komma ut med info inom kort. Jag har medvetet varit lite lugn här då den nya editionen påverkar eventet en hel del samt att ETC har tagit en stor del av min koncentration. Jag hoppas kunna återkoppla med format och tidpunkt inom nån vecka. Det kommer med största sannolikhet ligga i december sen vilken helg det blir återstår att se.

Med vänliga hälsningar

Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Rydcon och sydcpn utgår. Ingår någon annan turnering istället?

Blom

Inlägg av Blom »

SO tuneringen i sep kanske kan ta en av platserna den ska ju bli stor och fin 8-)
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Skriv svar