Armelistor Blood Frenzy

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Gullberg
Inlägg: 211
Blev medlem: 07 nov 2012, 10:52

Re: Armelistor Blood Frenzy

Inlägg av Gullberg »

Det viktigaste är att man får möta trevliga och avslappnade motståndare Röde, förövrigt så är den contemptorn jag köpte av dig med i min lista till helgen. vill du förresten att jag kollar om vi har mer bits med mechanicum loggan på? hjälm och shoulderpad?

Å det vänligaste
-Christoffer

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Armelistor Blood Frenzy

Inlägg av Röde »

youngwolf skrev:Det viktigaste är att man får möta trevliga och avslappnade motståndare Röde, förövrigt så är den contemptorn jag köpte av dig med i min lista till helgen. vill du förresten att jag kollar om vi har mer bits med mechanicum loggan på? hjälm och shoulderpad?

Å det vänligaste
-Christoffer
Jo inställningen är viktig...

Ja du får gärna kolla efter bitz om du har lust och tid.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Armelistor Blood Frenzy

Inlägg av Desertlord »

Röde skrev:
youngwolf skrev:Det viktigaste är att man får möta trevliga och avslappnade motståndare Röde, förövrigt så är den contemptorn jag köpte av dig med i min lista till helgen. vill du förresten att jag kollar om vi har mer bits med mechanicum loggan på? hjälm och shoulderpad?

Å det vänligaste
-Christoffer
Jo inställningen är viktig...

Ja du får gärna kolla efter bitz om du har lust och tid.
Visst att det är hårda kanske lite trista Listor men okompat har den efffekten men även i en kompmall är det samma då mallen förutsätter att man alltid ska det bästa.

Nu ska jag inte göra detta till en diskussion om komp utan precis som ovan talare att ha trevligt på söndag.

Syns snart.
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Armelistor Blood Frenzy

Inlägg av Röde »

@ Desertlord. Det ska jag med. Och jag är absolut inte ute efter nämnda diskussion utan reflekterade mer över fantasilösheten i en del listor.

När jag snickrar Necronlista så blir det enformigt på troops eftersom jag inte gillar Necron Warrior modellerna. Förutom mitt Immortal-spam så vill jag ha lite av varje. Dels för att ha lite tuffa modeller och dels för att målningen inte ska bli allt för enformig. Jag vill inte heller ha en lista som jag skulle spela på ett enda sätt.

Hoppas som sagt på trevligt sällskap, matcher, lite flyt, bra väder och som vanligt när Bagarn arrangerar ett bra arrangemang med laid back stämning och attityd.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar