Blood frenzy söndag 9 juni

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Bagarn
Inlägg: 545
Blev medlem: 25 jul 2011, 21:02

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Bagarn »

Poet skrev:Tja!

Tänkte bara kolla en sak.. vid ojämt antal är sista personen reserv.. men just nu är den personen en sthlmare.. och det känns ganska dumt att åka om det blir så att man inte får spela.. samtidigt som om han (christoffer) isåfall inte vill följa med pga att han ev. inte får spela.. och ngn hoppar av på plats.. så blir det ju ytterligare en person som inte får lira pga ojämt antal.. och detta är även det en sthlmare...

Har ni ngn stand-in i Norrköping som kan lira i värsta fall? eller ev. ngn norrköpingsbo som låter bli att spela om detta skulle ske?

/Jimmy
Vi har en standin :-) så det löser sig
Daniel "bagarn" Carlson

Meranaldar
Inlägg: 23
Blev medlem: 14 sep 2012, 08:23

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Meranaldar »

Kanon, funderade precis över det (då jag är siste anmälda atm), men har ni stand in är det ju inga problem

vagabond08
Inlägg: 74
Blev medlem: 19 feb 2013, 11:04
Ort: Sthlm

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av vagabond08 »

Hej,

forlat men jag kommer att avanmala mig

Mvh
Anh
"As if I don't have enough to deal with, they basically turn Mephiston into a vampire Jesus" - Hitler says

malekith
Inlägg: 16
Blev medlem: 11 nov 2011, 20:04

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av malekith »

Måste tyvärr avanmäla mig från detta spektakel som jag sett fram emot storligen.... :(
Garage Gamers
AM, Imperial Knights, SM
Denkan skrev:Sen har vi Pulle i kiosken

Kosh
Inlägg: 35
Blev medlem: 12 maj 2013, 14:55

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Kosh »

Haje! Har 2 frågor angående scenariona.
Extermination: Är avsikten att det helt skall saknas Secondary objectives (så som Linebreaker, first blood). Eller har du glömt att skriva dit de också, bagarn? :)

Fire tide: Angående de glada Blasts of fire som spawnar fram på 3+; Är de oändligt spawnande? Eller kan det max existera 2 stycken samtidigt? Och om det första är sant, fixar du 30071712 miljarder plattor som man kan använda? Tänker att de flesta kanske tar med sig en stor platta och gärna använder den för att skjuta sina larviga demolisher cannons etc.
Kosh Vinner
Tydligen Sveriges näst trevligaste 40kspelare

Bagarn
Inlägg: 545
Blev medlem: 25 jul 2011, 21:02

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Bagarn »

Kosh skrev:Haje! Har 2 frågor angående scenariona.
Extermination: Är avsikten att det helt skall saknas Secondary objectives (så som Linebreaker, first blood). Eller har du glömt att skriva dit de också, bagarn? :)

Fire tide: Angående de glada Blasts of fire som spawnar fram på 3+; Är de oändligt spawnande? Eller kan det max existera 2 stycken samtidigt? Och om det första är sant, fixar du 30071712 miljarder plattor som man kan använda? Tänker att de flesta kanske tar med sig en stor platta och gärna använder den för att skjuta sina larviga demolisher cannons etc.
Angående extermination missionet så ska det inte finnas något secondary mission. :-)

Sen angående Fire tide så kan det bara existera en blast samtidigt men som scattrar varje runda från att den har kommit in.

Jag kommer att går igenom alla missions innan vi börjar spela på söndagen. :-)
Daniel "bagarn" Carlson

Bagarn
Inlägg: 545
Blev medlem: 25 jul 2011, 21:02

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Bagarn »

Armelista: Skickas senast 1/6 23:59 till sir_napoleon@hotmail.com (vid försenat listinskick så får man minus 2MP för varje dag listan är försenad,.
Daniel "bagarn" Carlson

Användarvisningsbild
Simb4
Inlägg: 323
Blev medlem: 20 apr 2012, 00:19
Ort: Stockholm

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Simb4 »

Jakob Schmidt anmäler sig.
Dock med lite reservation flickan har inte bestämt sig än om hon är upptagen eller inte.
Lite meckigt att få ihop allt just nu men skickar in lista imorgon och lovar att avanmäla mig senast onsdag om jag inte kan vara med.

Cricka
Inlägg: 23
Blev medlem: 10 jun 2011, 07:45

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Cricka »

Får man spela med nya Eldarboken?

Bagarn
Inlägg: 545
Blev medlem: 25 jul 2011, 21:02

Re: Blood frenzy söndag 9 juni

Inlägg av Bagarn »

Cricka skrev:Får man spela med nya Eldarboken?

Tyvärr inte på den här turneringen
Daniel "bagarn" Carlson

Skriv svar