Tråden för bord och terräng

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Tråden för bord och terräng

Inlägg av Delirium »

Jo, ju fler lag vi blir desto mer stuff behöver vi, så det krävs att vi lägger manken till tillsammans:

Från Armagedon/Borås: 20 bräden (inklusive bockar)
Från TOK/Varberg: 12 bräden (inklusive bockar har jag för mig)
Från LBK/Linköping: 14 bräden
Från Halmstad: 20 bräden
Från DMF: 24 bräden

90 bräden totalt. Ska kolla med Robin hur vi fördelar lokalerna vilket i sin tur talar om hur många bockar vi behöver.
Senast redigerad av 5 Delirium, redigerad totalt 30 gång.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Användarvisningsbild
Nefrums
Inlägg: 3147
Blev medlem: 02 okt 2008, 10:54

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Nefrums »

Vi kan antagligen trycka in ett par lådor av Tobbe, Per och Bernads terräng i husbilen, men bordsskivor blir svårt.
Senast redigerad av 1 Nefrums, redigerad totalt 3 gånger.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Delirium »

Aldrig fel med terräng heller, kan behöva utökas på befintliga bord, folk har tyckt att det varit lite glest tidigare. Gött!
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Simon Talltorp
Inlägg: 238
Blev medlem: 22 mar 2009, 16:00

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Simon Talltorp »

Ska kolla upp i LBK hur mycket vi kan bidraga med. Det jag kan säga dirrekt är att vi kan ta med oss är LBKs Fantasyterräng som man kan använda som 40K-terräng om man har lite fantasi och ställer dubbelt så mycket på varje bord, isånnafall har vi terräng till ca 8 bord. Om vi dessutom hinner bygga klart våra första sex 40K bord som är långt gågna så har vi totalt 14 bord att bidra med, det enda som det då hänger på är att vi behöver få till en släpvagn eller liknande för att transportera ner grejjorna.
Har ni skivor till 48 bord eller behövs det också?
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Användarvisningsbild
pära
Inlägg: 411
Blev medlem: 11 okt 2008, 01:20
Ort: DMF

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av pära »

jeppa kolla isf med styrelsen vad dom vill ha betalt..

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Delirium »

Simon Talltorp skrev:Ska kolla upp i LBK hur mycket vi kan bidraga med. Det jag kan säga dirrekt är att vi kan ta med oss är LBKs Fantasyterräng som man kan använda som 40K-terräng om man har lite fantasi och ställer dubbelt så mycket på varje bord, isånnafall har vi terräng till ca 8 bord. Om vi dessutom hinner bygga klart våra första sex 40K bord som är långt gågna så har vi totalt 14 bord att bidra med, det enda som det då hänger på är att vi behöver få till en släpvagn eller liknande för att transportera ner grejjorna.
Har ni skivor till 48 bord eller behövs det också?
Hade varit bra om ni vill bidra!

För enkelhets skull uttrycker vi oss (i möjligaste mån) så att de som tar med "fyra bord" tar med allt som behövs för att fyra matcher ska kunna spelas, från bockar till taggtråd.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Delirium »

pära skrev:jeppa kolla isf med styrelsen vad dom vill ha betalt..
Med tanke på att BSK numera är ett kollektivt arrangemang tror jag vi i första hand hoppas på bidrag från föreningar som inte tar betalt.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Användarvisningsbild
Nefrums
Inlägg: 3147
Blev medlem: 02 okt 2008, 10:54

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Nefrums »

never mind..
Senast redigerad av 1 Nefrums, redigerad totalt 3 gånger.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
Asplund
Inlägg: 1538
Blev medlem: 27 okt 2008, 13:02
Ort: Bästkusten

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Asplund »

Kan schaffisar som åker i tid, för bordsuppställning, från diverser platser kanske skriva upp sig här så kan vi som kommer ned sent pga jobbande schaufförer byta åkomobil?

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Tråden för bord och terräng

Inlägg av Delirium »

Nooooooooooooooooooooo!

Snälla, håll diskussionen till vilka som kan ta med hur mycket, ungdomarna har alldeles för kort uppmärksamhet som det är.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Skriv svar