Officiell informationstråd

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av Hylander »

HeadWar skrev:
Gonka Koff skrev:
Hylander skrev:Att spela sin match gör var och en men precis som Björn säger så skall kaptenen vara strategisk inte taktisk rådgivare. Annars skickar vi Oskar Rosenqvist, Mats Berg, Andreas Holm och Michael Carl på den jäkeln.
Hmmm, eftersom Papa D:s lag har Mattias Gunnarsson tror jag att ni får samla ihop några killar till för att få till en någorlunda avskräckande verkan...
Fight! Fight! Fight! Fight!
Michael Carl tar alla... 8-)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av Serpent »

Gonka Koff skrev:
Hylander skrev:Att spela sin match gör var och en men precis som Björn säger så skall kaptenen vara strategisk inte taktisk rådgivare. Annars skickar vi Oskar Rosenqvist, Mats Berg, Andreas Holm och Michael Carl på den jäkeln.
Hmmm, eftersom Papa D:s lag har Mattias Gunnarsson tror jag att ni får samla ihop några killar till för att få till en någorlunda avskräckande verkan...
Michael Carl kan skrämma vem som helst med sin fysionomi.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

GastAnders
Inlägg: 32
Blev medlem: 09 okt 2008, 16:59

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av GastAnders »

Fysionomi? Pfft och pytt! Det räcker med att karln visar fick-fodret och ler lite för att man ska lägga benen på ryggen.

Skriv svar