Hur går det?

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad

Simon Talltorp
Inlägg: 238
Blev medlem: 22 mar 2009, 16:00

Re: Hur går det?

Inlägg av Simon Talltorp »

Michael Carl skrev:
Det gäller att ge pengarna till personen bakom datorn, Pär har svårt att påverka utgången i turneringen ;)
Jag försökte ju får till en extrainkomst genom att sitta bakom en dator vid datorn men det inbringade inga cash på min lilla scam... :-)
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Hur går det?

Inlägg av speedfreek »

Nefrums skrev:hur mycket fick du av danskarna för att de skulle få 60p när de lämnade WO? :P
Det där förstår jag faktiskt inte heller.
Jag har nog inte all info, men som jag förstått det var vi ett ojämnt antal lag och danska laget kom försent pga punktering, och kanske tänkte lämna WO, men iom att de inte hade motståndare fick de en WO med sig istället.

Användarvisningsbild
Nefrums
Inlägg: 3147
Blev medlem: 02 okt 2008, 10:54

Re: Hur går det?

Inlägg av Nefrums »

Det var två lag som inte dök upp till första matchen, danskarna och ett lag till.
lottningen ändrades till att de skulle möta varandra.

Sen varför danskran vann och det andra laget förlorade på WO vet jag inte.. rimligtvis kan man ju tycka att båda lagen skulle förlorat på WO om ingen av dem dök upp.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Hur går det?

Inlägg av speedfreek »

Lika och sen komp?

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Hur går det?

Inlägg av LillePer »

Fast det blir ju typ 60p till team no mercy :P

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Hur går det?

Inlägg av speedfreek »

Och vi vann med 60 och mötte dem i slaget därpå...

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Hur går det?

Inlägg av LillePer »

Liiite "orättvist" kanske :P

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Hur går det?

Inlägg av Delirium »

Jeppa har en väldigt bra poäng, förstod aldrig exakt hur det förhöll sig där och då men inte sjutton skulle danskarna haft 60 poäng för att komma för sent, det var ju förstås fel. De poängen gjorde dessutom att de mötte oss med allt vad det innebar. Suck.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Skriv svar