RYDCON 2013 12-14:e Juli

9-11 juli, Ryd

Moderatorer: Mr_riot, egge

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Hylander »

Mr_riot skrev:
Jag får väl olla Emil utan repressalier?
Jag skulle kanske inte hoppa på högsta pris i sportsmanship då :(
Hyllander: men Emil vi kommer att ha ett trevligt rydcon med mycket skratt och lycka :)

Edit: lite kärlek
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

BLOODLETTERS
Inlägg: 238
Blev medlem: 11 maj 2011, 22:45
Ort: Lund

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av BLOODLETTERS »

Emil: ja det kanon, det kommer att bli en sjukt trevlig helg. Vilken tur att vi har rydcon :)

Edit: så trevligt allt blev :)
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Mr_riot »

Eddade lite :) btw folk! Glöm inte att kolla målningsmallen. Display bas ger extra poäng ;)

Kimich
Inlägg: 513
Blev medlem: 19 apr 2011, 15:15
Ort: Stockholm

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Kimich »

Är det någon bil som kör från/till stockholm? Ifall det finns en plats över hem bara?

Kimich
Inlägg: 513
Blev medlem: 19 apr 2011, 15:15
Ort: Stockholm

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Kimich »

Hej, jag fick fel på min arme och han har säker massor med andra mail att läsa och jag har inte tiden att vänta, åker utomlands imorgon. Så då ställer jag det här istället, hoppas på snabba svar.

Mitt fel på listan är att jag har 4 heavy support.

Jag har allies, har då totalt 4 heavy support. 3 main, 1 ally. Är det fel? Står det något i denna tråden om att man måste hålla sig till 3 heavy supports totalt? och i så fall gäller det andra val också, fast, elite.... ?

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Hylander »

Kimich skrev:Hej, jag fick fel på min arme och han har säker massor med andra mail att läsa och jag har inte tiden att vänta, åker utomlands imorgon. Så då ställer jag det här istället, hoppas på snabba svar.

Mitt fel på listan är att jag har 4 heavy support.

Jag har allies, har då totalt 4 heavy support. 3 main, 1 ally. Är det fel? Står det något i denna tråden om att man måste hålla sig till 3 heavy supports totalt? och i så fall gäller det andra val också, fast, elite.... ?
Detta kan inte vara felet. Posta listan om du vill så kan vi kolla vad som kan vara fel. Men 3 Heavies i primary +1 i allies skall vara ok.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Mr_riot »

Det är helt okej, det är jag som fick hjärnsläpp på din lista :) Du får ursäktad detta, och så synes vi på Rydcon :)

Kimich
Inlägg: 513
Blev medlem: 19 apr 2011, 15:15
Ort: Stockholm

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Kimich »

Inga problem. Skönt att det är löst bara.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av Hylander »

"Hjärnsläpp"

Vi vet vad det egentligen beror på, eller hur Kim ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

BLOODLETTERS
Inlägg: 238
Blev medlem: 11 maj 2011, 22:45
Ort: Lund

Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli

Inlägg av BLOODLETTERS »

Jag är mycket upprörd! Jag skickade anmälnings mejl för flera dagar sen samt betalade igår men ändå finns inte mitt namn med i listan på anmälda... :(
Jag trodde Pontus och Simon var duktiga, snälla samt skötsamma, men icke, KRÄFTOR KRÄVA DESSA DRYCKER!? :twisted:
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Skriv svar