RydCon 27-29 Juli!

9-11 juli, Ryd

Moderatorer: Mr_riot, egge

Gibber
Inlägg: 204
Blev medlem: 13 okt 2008, 07:29
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: RydCon 27-29 Juli!

Inlägg av Gibber »

motfråga: Vad är ett övernattningsarrangemang?
Om du menar hur man sover så gör man det på plats, aningen i tält eller husbil eller så sover man i lokalen på medhavda sovhjälpmedel :)
Vet faktiskt inte om det finns något vandrarhem eller liknande i Ryd, en camping finns. Ett Ica, en pizzeria och en haj är övriga attraktioner...
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/

Valrosskorv
Inlägg: 492
Blev medlem: 20 jun 2011, 09:44

Re: RydCon 27-29 Juli!

Inlägg av Valrosskorv »

Det besvarade vår fråga, tack så mycket!


Får ta och spana in den där hajen...

Gibber
Inlägg: 204
Blev medlem: 13 okt 2008, 07:29
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: RydCon 27-29 Juli!

Inlägg av Gibber »

Bild
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: RydCon 27-29 Juli!

Inlägg av Mr_riot »

Det finns ett hotell ca 1mil från ryd och det kommer eventuellt att gå att hyra in sig på sängplarts i en sommarstuga ca 2km från konventet, mer detaljer om detta inklusive apoc turneringen kommer snart, ni får ursäkta den sporadiska infon men mycket med skola och jobb.

Men som gibber sa så går det fint att sova i lokalen på luftmadrass, väljer man att inte göra detta så får man dock 25 kr reducerat inträdes kostnad i vanlig ordning. Mvh Pontus

Land_Raider
Inlägg: 493
Blev medlem: 15 okt 2008, 07:07
Ort: Malmö

Re: RydCon 27-29 Juli!

Inlägg av Land_Raider »

Kommer anmälan upp snart eller är det bara att skicka in listan redan nu? :P
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

eldrak
Inlägg: 327
Blev medlem: 31 maj 2011, 19:03
Ort: Karlstad

Re: RydCon 27-29 Juli!

Inlägg av eldrak »

Subforumet för Rydcon har datumen för 2010 års turnering som undertitel. Det borde ni ändra på.

Skriv svar