Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

9-11 juli, Ryd

Moderatorer: Mr_riot, egge

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Snot »

Yes, ska ragga upp nån snygg stockholmare att dela slaf med! Och sen försöka hitta mig en armé att spela.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Poet »

Jocke rapp. Nr.10 är avanmäld, samma med Magnus Elmqvist Nr. 12. ta bort dem från listan?
Och anmälde precis Mattias gunnarsson, så uppdatera gärna listan, så man vet om han ligger på reserv nr.1 eller får va med och spela :)

Whee, taggad till 1000! Ska komma 1a! :)

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Mr_riot »

Hej! Problem! Min data är död, fått hem lånedator imorgon och kommer att uppdatera dels vilka som har betalt men också, vilka som är anmälda, alla som är med på reserv listan samt den person som Jimmy har skickat in är också anmäld, i dagsläget 59 anmälda, d v s har ni anmält er så har ni plats! Ni får ursäkta förseningarna med svar, men kommer att fixa detta imorgon! Hoppas ni har förståelse.

Känner ni någon som vill spela tips dom gärna då det finns 1 plats kvar! Mvh Pontus

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Mr_riot »

Hejsan listan uppdaterad! 2 platser kvar i dagsläget som längtar på att fyllas! ;) Mvh Pontus

jeppeapan
Inlägg: 164
Blev medlem: 25 apr 2009, 20:59

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av jeppeapan »

Jag, Jesper Unander-Scharin måste tyvärr avanmäla mig:(

Davve
Inlägg: 65
Blev medlem: 09 jul 2009, 09:47

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Davve »

David Ek måste dessvärre avanmäla sig, det sket sig med jobbet :cry:

Gmats
Inlägg: 65
Blev medlem: 05 jul 2009, 10:23

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Gmats »

Mats Berg avanmäler sig! Såg framåt detta, men vissa saker har gjort att mitt spelsug försvann!!!

Har inget med turneringen att göra, utan det har försvunnit för mycket 40K-saker, spårlöst( exempelvis en DW-arme ).

Mork
Inlägg: 459
Blev medlem: 28 dec 2008, 22:55

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Mork »

Mr_riot skrev:Hejsan listan uppdaterad! 2 platser kvar i dagsläget som längtar på att fyllas! ;) Mvh Pontus
Du kan ju uppdatera listan med mig (Mikael "Mork" Carlsson) och Nicklas Öberg så är
det fullt igen. Fick mailet om att vi hade fått plats men alltid snyggt att se sitt namn
i anmälningslistan.
Mork, the articulate ork!

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Blom »

Kommer det gå att komma på torstag eftermiddagen/kvällen och sova i tält/bil/däcka i buske (ta det sista med en nypa salt ;) ) på rydcon området? Ifall det går underlättar det för oss långväga resenerär.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Serpent »

Linus Widner avanmäler sig pga finalen i Fotbolls-VM. Yes, så tråkig är jag.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar