Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

9-11 juli, Ryd

Moderatorer: Mr_riot, egge

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Papa D »

Tja, min anmälan här för nån månad sedan blev inte registrerad =( Nu kom jag inte med trotts att ni öka antalet folk =( Jag vill åxå va med å leka i okompat klimat, får jag inte de =( phew phew.... Jag vill åsså.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Poet »

Jag vill också! Kom igen, utöka till 70 platser (Eller hur många reserver som e framför mig!!) :)

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av egge »

Jag skall titta över det. Men är skeptisk till att det finns plats och möjlighet till att fixa fler platser. Dock lär det säkert bli avhopp.

@Papa D: Om du har skickat mail tidigare så är det pissigt om du inte får plats men anmälan i tråden är jag inte säker på skall gälla - tror det bara är mail som Pontus skriver upp.

Men som sagt. Jag tittar på det och "förhoppningsvis" blir det avhopp. Om det är någon som inte kan komma så se till att avböja snarast!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Papa D »

@egge -Neh, anmälde mig bara här. Men jag fick svaret att de var fullt så jag bemödade mig inte att anmäla mig =( Aja, nu e ett mail iväg.. kanske får plats me lite tur.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson
Inlägg: 887
Blev medlem: 13 maj 2009, 09:04
Ort: Varberg

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Jimmy Johansson »

Kan ni kanske ha deltagarlistan i första posten istället?
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Mr_riot »

@egge -Neh, anmälde mig bara här. Men jag fick svaret att de var fullt så jag bemödade mig inte att anmäla mig =( Aja, nu e ett mail iväg.. kanske får plats me lite tur.
Du jag är verkligen ledsen, men jag plockar bara upp anmälningar via mejlen, ursäktar om detta har orsakat problem, vi vill ha er alla på Rydcon men man kan ju lugnt säga att det behövs ett gothcon liknande system med anmälan till nästa år, men nu har du hyffsat bra reserv plats, förra året var det närmare 5-10 avhopp innan det var plats så håller tummarna att du får en plats nu Daniel.

Mvh Pontus

Skall försöka kasta ut lite lista i första och denna posten över listan med anmälda.

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Mr_riot »

Nu är listan uppdaterad och ligger på första posten, kommer att försöka uppdatera den så snabbt som möjligt med folk som har betalat och eventuella reserver. Kom ihåg att bara anmälan via mejl räknas som en fullständig anmälan (se första posten)

http://vaxjospel.9.forumer.com/index.ph ... entry17688 uppdateras också i samband med denna tråd.

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av speedfreek »

Både Växjö och Västerås har ett VÄS...

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Papa D »

@Pontus - Tack mannen. Inga sura miner härifrån , det var jag som inte anmälde mig enligt de korrekta anmälningskanalerna.

MvH

Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rydcon 2010 mer info på www.Rydcon.se

Inlägg av Röde »

@ Pontus. Kan man under årets RydCon boka en plats till nästa år? Så att man är garanterad en plats liksom. Kan också tänka mig klippkort eller prenumeration. Hedersplats (det är ju trotts allt okompat) kan också funka. ;)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar