Kommande turneringar?
Kommande turneringar?
Just nu kan man bara se de närmaste fem annonserade turneringarna på förstasidan. Skulle det gå att ordna så att alla kommande står i någon sorts kalendarium?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Re: Kommande turneringar?
Jag ser 7 st turneringar i listan på Kommande turneringar på förstasidan. Nåt konstigt med dina inställningar/webläsare?
Snarare något konstigt med läsförståelsen/internetskillsen. Missade det totalt.Ancalagon skrev:Jag ser 7 st turneringar i listan på Kommande turneringar på förstasidan. Nåt konstigt med dina inställningar/webläsare?
Kan jag skylla på att jag undervisar 90-talister..?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det förklarar ju en del...Serpent skrev:Ancalagon skrev: Kan jag skylla på att jag undervisar 90-talister..?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
För mig som nästan aldrig har gått på turneringar förut men kanske känner mig lite intresserad av det i framtiden, finns det en kalender där alla turneringar på året sorteras efter datum och inte namn? Hade varit enklare att överblicka menar jag...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
http://www.svenska40k.se/turn.php Där har du kommande turneringar efter datum! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Jo, jag har redan varit inne där men...
Är det någon inställning man ska göra någonstans, eller ska man trycka något? Jag ser endast två kommande, DefCon och GW!
Är det någon inställning man ska göra någonstans, eller ska man trycka något? Jag ser endast två kommande, DefCon och GW!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Bara de som har lagts in då gissar jag, du får komma ihåg att du precis bumpat en tråd från juni. Så allt som skrivits där räknas inte 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Ja det är jag helt med på, men bättre att bumpa en gammal tråd än att skriva en ny tråd när det redan fanns en(om än lite gammal) tråd som handlade om ämnet...principer principer...daskad skrev:Bara de som har lagts in då gissar jag, du får komma ihåg att du precis bumpat en tråd från juni. Så allt som skrivits där räknas inte
Jag bara kände ett behov av att fråga för att jag behöver lång tid på mig att måla och ta semester osv för en eventuell turnering. Och det finns ju en chans att man missar någon turnering som hade varit kul...
Min turnering komme bli i början av juni, första eller andra helgen som det ser ut nu! 
Felix "Daskad" Thuresson