Problem med hemsidan?

Allmänna frågor och info om webbsidan
Användarvisningsbild
Röde

Re: Problem med hemsidan?

Inlägg av Röde »

DHettNeck skrev:För mej blev det också jättestrort.
+1 ( ;) )
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Det är en feature.

Nej, jag vet inte riktigt vad det kan vara. Jag har bett Jocke kolla på det och såfort jag får uppgifterna till webhotellet kan jag uppdatera forumet till senaste versionen så får vi se om det löser sig. Just nu verkar det ju bara vara ett kosmetiskt fel men hojta till om det är något mer allvarligt fel som uppkommer.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

voigtan

Inlägg av voigtan »

Katarsis skrev:Det är en feature.

Nej, jag vet inte riktigt vad det kan vara. Jag har bett Jocke kolla på det och såfort jag får uppgifterna till webhotellet kan jag uppdatera forumet till senaste versionen så får vi se om det löser sig. Just nu verkar det ju bara vara ett kosmetiskt fel men hojta till om det är något mer allvarligt fel som uppkommer.
Quirks mode ftw :)

finns på även på profil sidan ( http://www.svenska40k.se/forum/memberli ... file&u=204 )
Och när du postar ett inlägg.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Nu har jag fått alla uppgifter av Rappen så jag hoppas kunna sitta och pilla lite ikväll.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

daskad

Inlägg av daskad »

Har fått detta problemet flera gånger under kvällen när jag försöker komma åt forumet och User Control Panel
"Please delete, move or rename the install directory before you use your board. If this directory is still present, only the Administration Control Panel (ACP) will be accessible."
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

daskad skrev:Har fått detta problemet flera gånger under kvällen när jag försöker komma åt forumet och User Control Panel
"Please delete, move or rename the install directory before you use your board. If this directory is still present, only the Administration Control Panel (ACP) will be accessible."
Det står så när forumet håller på att uppdateras vilket jag hållit på med nu ikväll. Nu skall allt vara senaste versionen.
/Mattias

Edit: Vilket också verkar ha löst problemet med att man fick meddelande om SQL och allt blev jättestort stup i kvarten.

daskad

Inlägg av daskad »

Oki, good to know :)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

daskad

Inlägg av daskad »

Vad är det som händer? har funkat väldigt dåligt senaste dygnet :/
Felix "Daskad" Thuresson

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

daskad skrev:Vad är det som händer? har funkat väldigt dåligt senaste dygnet :/
Driftstörning av alla Bineros tjänster, vad kan jag mer säga? Nu har de väll skött sig ganska bra i ett par månader men vi skulle nog ändå börja kunna kolla på andra alternativ.

Skriv svar