Kvar att måla?

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Seregon »

DHettNeck skrev:All snö lagd :) Nu är det vara lite svarta baskanter och lite skortstenar kvar :)
Tack för påminnelsen om svart baskant! Det hade kunnat bli pinsamt..
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Kvar att måla?

Inlägg av egge »

Fortfarande 4 shrikes, lite utav 3 warriors och en deathleaper kvar... jag hoppas på hem tidigare från jobbet idag.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Flygmaskin »

197 ögon, 36 tassar, 2 hjul, 1 robot, 1 space maPA, 48 baser. Cheers!
Människomat, till exempel spannmål.

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Flygmaskin »

Edit: 97 ögon.
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Kvar att måla?

Inlägg av LillePer »

Färdig!

Användarvisningsbild
Gustav
Inlägg: 514
Blev medlem: 17 nov 2010, 13:51
Ort: Lund

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Gustav »

Idag blir det 7 knegare, 8 backpacks och 19 baser.

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Halvar »

Vad räknas som minimalt godkänd basning? Såg något i målningsmallen om att enskilda baser som bara var målade gsv 0 pinnar men betyder det att GC godkänner enbart målade baser som tabletop standard? Isf har jag en liiiiiten chans att hinna trots allt (tåget går vid sex ikväll).
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Seregon »

Halvar skrev:Vad räknas som minimalt godkänd basning? Såg något i målningsmallen om att enskilda baser som bara var målade gsv 0 pinnar men betyder det att GC godkänner enbart målade baser som tabletop standard? Isf har jag en liiiiiten chans att hinna trots allt (tåget går vid sex ikväll).
Sväng förbi din lokala spelaffär och håll tummarna för att de fått in texturfärgen och måla på tåget. :)
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Serpent »

Trälim+vatten+Pressbyrånmugg+flock=färdiga baser.

GothCon börjar ju dessutom inte förrän vid 12, så det går ju att basa en hel armé på den förmiddagen...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Kvar att måla?

Inlägg av Halvar »

Han slutar sitt vanliga jobb klockan fem, bor sisådär en tjugofemminuters cykelfärd från stan och då kommer jag inte hinna med tåget. Jag har basningsmateriel... Men sisådär en trettio infanterister och fyra monster som ska få målad bas och basning. Och tre hive guards och fyra tervigonarmar kvar att måla. Och dessutom ingen talang. Som Queen sjöng: There's no time for us.
Ja' än't bittä'!

Skriv svar