Stockholm till GothCon i bil?

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av daskad »

Vilken väg hade ni tänkt att åka? Om ni åker Linköping-Jönköping-Borås-Göteborg så skulle jag gärna bli upplockad mellan Borås och Jönköping om det finns någon plats ledig d.v.s. Kan betala med bensinpengar och kärlek!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av Seregon »

daskad skrev:Vilken väg hade ni tänkt att åka? Om ni åker Linköping-Jönköping-Borås-Göteborg så skulle jag gärna bli upplockad mellan Borås och Jönköping om det finns någon plats ledig d.v.s. Kan betala med bensinpengar och kärlek!
Jag misstänker att det är den vägen vi kommer att ta. Skicka iväg ett PM till kraftman iom att det är hans bil vi åker i så ska det nog lösa sig om du känner för att åka på torsdag kväll.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

kraftman
Inlägg: 646
Blev medlem: 01 jun 2010, 15:11

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av kraftman »

Det ska inte vara något problem att plocka upp dig.
Vi åker från Stockholm vid 14-tiden så vi borde kunna vara i Linköping på drygt 2 tim. Beroende på trafik. Hör av dig via pm !

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av daskad »

Det kan vara så att jag har en bil visade sig nu, men det är inte säkert. Jag återkommer senast onsdag kväll om det behövs. Stället jag bor på är Ulricehamn vilket är ca 5 mil från Jönköping och 3 mil från Borås. bör ta ca 2h från LKPG där ifrån.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

kraftman
Inlägg: 646
Blev medlem: 01 jun 2010, 15:11

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av kraftman »

Ok !

Om det ligger på vägen så funkar det nog...

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av Seregon »

kraftman skrev:Ok !

Om det ligger på vägen så funkar det nog...
Vi kommer att passera rakt igenom norra Ulricehamn, så det skulle inte bli någon större omväg. :)
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av Seregon »

daskad skrev:Det kan vara så att jag har en bil visade sig nu, men det är inte säkert. Jag återkommer senast onsdag kväll om det behövs. Stället jag bor på är Ulricehamn vilket är ca 5 mil från Jönköping och 3 mil från Borås. bör ta ca 2h från LKPG där ifrån.
Hittade du en egen bil eller ska vi plocka upp dig imorgon?
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Stockholm till GothCon i bil?

Inlägg av daskad »

Jag hittade som tur var egen bil! Då jag aldrig hunnit måla färdig annars :P Men tack ändå
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Skriv svar