Gothcon 2012 fråga

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Yautja
Inlägg: 1227
Blev medlem: 26 okt 2009, 06:57

Re: Gothcon 2012 fråga

Inlägg av Yautja »

Silvertejp skrev:
Rashia skrev:Båda kanske skulle kunna ta de 2 sista platserna sett till rankingen? Eller att man bara hoppar över ranking poäng?
Tror det var så det gjorde på Lincon förra året.
Ja det var två personer som delade på en plats på LinCon och ingen av dom fick någon ranking.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Gothcon 2012 fråga

Inlägg av Halvar »

jag kapar tråden lite. var en herrans massa år sedan jag var på gothcon så jag vet inte vilka dagar den brukar vara på. är den på måndagen också? så jag vet hur jag ska boka tåg.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Gothcon 2012 fråga

Inlägg av speedfreek »

Torsdag eftermiddag till söndag är en kvalificerad gissning.
Garanterat inte måndag.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Gothcon 2012 fråga

Inlägg av Hylander »

40k spel fre-sön
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Gothcon 2012 fråga

Inlägg av Hylander »

ang två spelare en armé. Så kan jag nog drista mig till att säga att det är ganska troligt att det är ok så länge ni inte spelar samtidigt (ingen coachning) samt att några rankingen uteblir. Det blir en, återigen troligen, ett slags deltagande utanför tävlan om man så vill.

Jag skall kolla detta med övriga i gänget men det är kanske inte så tokhårt med detta eftersom vi vill att alla skall kunna spela samt ha kul.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Skriv svar