Anmälan 2011
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Anmälan 2011
Ser att jag fortfarande finns med 2 ggr. Ni får gärna ta bort Jakob Strasser på plats 116.
Alla dubletter försvinner ju efter den 1 april, eftersom de inte skickar in några listor.
-
Michael Carl
Sista dag för att skicka in er lista är idag, så om ni vill vara med, så bör ni inte missa det.
Om man av någon anledning behöver/vill ändra i sin lista närmsta veckorna, hur arga blir ni då?
Dvs om man helt hypotetiskt har en kusins kompis som inte hinner måla allt, vad händer med honom då förutom att han får onda brunögat?
Dvs om man helt hypotetiskt har en kusins kompis som inte hinner måla allt, vad händer med honom då förutom att han får onda brunögat?
Det kommer att bli minuspoäng i så fall. Jag återkommer med info om hur mycket.pära skrev:Om man av någon anledning behöver/vill ändra i sin lista närmsta veckorna, hur arga blir ni då?
kom igen! tiden för listor är ute nu, visa vilka arméer folk spelar så man kan börja göra lite statistik
!
Alexander Merinen
Ni kan stryka min dublett på plats 78!
- speedfreek
Jag har diskuterat med de andra och grundprincipen är att man inte får ändra i listorna. Om man av någon anledning måste göra det, får man kontakta oss så får vi se hur mycket minus det blir. Men då skall det vara ett bra skäl till att man måste ändra.pära skrev:Om man av någon anledning behöver/vill ändra i sin lista närmsta veckorna, hur arga blir ni då?
Hur kommer ni att spela skogar? Som träden står eller markerar de bara skogsplattan? Hur kommer det att påverka fordon och MC?
/H
/H