Anmälan 2011
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Anmälan 2011
Nånting säger mig att Kåren nog inte vill hyra ut Lingsalen (den s.k. aulan på övervåningen), med tanke på att det är ett jävligt dyrt parkettgolv där. Jag skulle inte vilja ha en miljard nördar som sprang omkring där och spillde lim och läsk... Stengolvet i Stora Salen är lite mer lättstädat - och det säger jag av egen erfarenhet. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Detta får vi väl kolla på såklart. Tackar för tipset.RobinF skrev:Är ni på samma ställe som WHFB?
Eventuellt kan ni kanske nalla lite plats från dem ifall inte turneringen fylls upp mot slutet? (de har 51/80 efter att anmälningen vart uppe 1 månad).
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jag har frågat GothCon om mer plats, men hoppas inte på för mycket. Vi är redan det enskilda arr som får mest plats av alla. Och vi har fått rejält mycket bättre lokaler än sist.
När det gäller tider så kommer vi att ställa upp borden på torsdag eftermiddag eller fredag morgon. Det är inte helt klart ännu.
Ett datum att hålla reda på för reserverna är dock den 1 april. De som inte har kommit in med sina listor då stryks och hamnar sist i kön. Så om folk slarvar (eller hoppar av) kan det hända att ni får plats.
Och till er som har fått plats: Vänta inte med att skicka in armélistan till sista sekunden! Eftersom det är sånt tryck kommer vi att vara hårda med tidsgränserna. Att er klocka minsann var 23:58 när ni skickade armélistan spelar ingen roll! Skicka den hellre någon dag innan.
När det gäller tider så kommer vi att ställa upp borden på torsdag eftermiddag eller fredag morgon. Det är inte helt klart ännu.
Ett datum att hålla reda på för reserverna är dock den 1 april. De som inte har kommit in med sina listor då stryks och hamnar sist i kön. Så om folk slarvar (eller hoppar av) kan det hända att ni får plats.
Och till er som har fått plats: Vänta inte med att skicka in armélistan till sista sekunden! Eftersom det är sånt tryck kommer vi att vara hårda med tidsgränserna. Att er klocka minsann var 23:58 när ni skickade armélistan spelar ingen roll! Skicka den hellre någon dag innan.
72 Pär bengtsson
81 Pär Bengtsson
Ta bort 81.
8 Andreas Bradley ? Anmäl lista
9 Andreas Laneby
Fel eller skall det vara så?
22 patrik jansson
37 Patrik Jansson
ta bort 37
94 Jens Mattsson ? DMF
105 Jens Mattsson ? DMF
Ta bort 105.
Fixa!
81 Pär Bengtsson
Ta bort 81.
8 Andreas Bradley ? Anmäl lista
9 Andreas Laneby
22 patrik jansson
37 Patrik Jansson
ta bort 37
94 Jens Mattsson ? DMF
105 Jens Mattsson ? DMF
Ta bort 105.
Fixa!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
- speedfreek
-
Silversixx
Det är ju knappt lika...egge skrev: 8 Andreas Bradley ? Anmäl lista
9 Andreas Laneby
Såg att det öppnat först idag och det är redan 137 anmälda till 100 platser. Snacka om att de gick åt fort..Anmälan öppnar 9.e mars 18.00
Det var fullt 18:05.evr skrev:Såg att det öppnat först idag och det är redan 137 anmälda till 100 platser. Snacka om att de gick åt fort..Anmälan öppnar 9.e mars 18.00
Jag är anmäld 2 ggr ta bort plats 139.
-
byggare bob
det är fortfarande en del dubbletter kvar på listan upp till plats 110