Officiell information för GC2012

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Seregon »

GothCon verkar rätt allmänt halvkassa på sin organisation. Mailade både receptionen och matavdelningen för lite drygt en vecka sedan utan svar.

Det vore ju gött att få reda på bl.a. matsedeln någon gång så man kan besluta huruvida det är värt att beställa i förväg eller ej.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Desertlord »

Misstänker att ni kommer meddela komp förrän man är på plats men listorna vore roligt att få presenterade snart
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Mortarion »

Desertlord skrev:Misstänker att ni kommer meddela komp förrän man är på plats men listorna vore roligt att få presenterade snart
Komp kommer inte att meddelas förrän på konventet. Listorna kommer däremot att presenteras i veckan. Vi har väntat på rättade listor från de som varit felaktiga.

GastAndreas
Inlägg: 55
Blev medlem: 21 okt 2010, 18:58

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av GastAndreas »

Seregon skrev:GothCon verkar rätt allmänt halvkassa på sin organisation. Mailade både receptionen och matavdelningen för lite drygt en vecka sedan utan svar.

Det vore ju gött att få reda på bl.a. matsedeln någon gång så man kan besluta huruvida det är värt att beställa i förväg eller ej.
Slappna av.
Desertlord skrev:Misstänker att ni kommer meddela komp förrän man är på plats men listorna vore roligt att få presenterade snart
Din motståndare blir den motståndare det blir. Var är så vitalt med att se allas listor? Enbart en bonus och kul läsning om listorna kommer innan. Inget som MÅSTE komma snart. De gör frivilligt arbete, osjälviskt och får offra sin speltid och massor av arbete för att vi andra ska få ha det trevligt på påsk i gubbspel.
Låt de jobba i fred och var tacksam för det lilla du får.

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Halvar »

Jag tycker det är lite småskoj att se andras listor men behöver absolut inte göra det före turneringen, efter blir bra för mig och då gärna med kompen också. Men däremot var jag inte tillräckligt skicklig för att spara excelfilen med min egen lista på något smart ställe när jag väl valt den och jag vill inte dyka upp med fel lista eller utan modeller. :-)
Ja' än't bittä'!

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Michael Carl »

Vi tar och gömmer ytterligare lite information i denna tråd ;)

http://tok.sverok.net/gothcon40k/armyli ... ookAtLists

Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Silversixx »

Fan, listorna var inte efter anmälningsnummer...

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Neth_Oni »

:shock:

3 pure-Slaanesh demonlistor!

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Michael Carl »

Riktigt så roligt blir det inte tyvärr, hade missat en sak, så det kom med även listor från senaste TOK-turneringen.

Nu bör det stämma bättre.

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Seregon »

Vi är tre personer som spelar CSM utan några demoner. Ett mixgäng, ett stenhårt World Eater-gäng (jag vill verkligen inte komma nära den Land Raidern) och mina Night Lords.

Våga Vägra Warpen! :D
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Skriv svar