Officiell information för GC2012

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Hylander »

LillePer skrev:Om kompen ändå inte ska med kan ni väl posta listor nu?
Inte riktigt ännu då vi har några som blivit mailade med lite fel. Vi vill ju inte ge dem möjligheten att tweeka ;)

Sedan måste ju MC koda hemsidan också och du vet ju hur snabb han är... ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Boggalogg »

Hylander skrev:
LillePer skrev:Om kompen ändå inte ska med kan ni väl posta listor nu?
Inte riktigt ännu då vi har några som blivit mailade med lite fel. Vi vill ju inte ge dem möjligheten att tweeka ;)

Sedan måste ju MC koda hemsidan också och du vet ju hur snabb han är... ;)
"När MC rör sig står Fantomen stilla" Gammalt banjolandordspråk

Molgorain
Inlägg: 165
Blev medlem: 08 dec 2009, 18:10

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Molgorain »

Känns som mkt information finns inbakade i diverse trådar här. Kan man inte uppdatera webbsidan istället?

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Serpent »

Vi som skulle vara med och bära innan/efter, när skulle vi vara på plats..? Och var? Kommer det info om det, förväntas man fatta det själv eller finns det begravt någonstans bland 21 sidor tråd? Eller är jag återigen blind, alternativt har både linser och glasögon på mig samtidigt? (Ej att rekommendera...)

Jag tycker verkligen inte att GC är superbra arrat än så länge. Hemsidan ser ut som skrutt (väldigt konstig information med mycket ¤, ? och annat krafs istället för riktiga bokstäver), ingen sammanställd information i forumtrådar, sena deadlines, etc. Det är tråkigt att Sveriges största solospelsturnering är så råddig.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Hogge
Inlägg: 22
Blev medlem: 25 okt 2009, 16:01
Ort: Karlstad

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Hogge »

Cudos till arrangörerna som orkar fixa Sveriges största och bästa solospelsturnering.

Ses om 1 vecka.

Bruce
Inlägg: 108
Blev medlem: 26 okt 2009, 12:13

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Bruce »

Tycker ni har skött er bra, bara det står 60 bord klara till på fredag så är jag nöjd.

Då jag och mina spelpolare här i Karlstad i stort sett bara åker på Bsk och Gothcon så är den kommande helgen efterlängtad, fri från fruar,barn och måttligt alkohol intagande.

Väl mött i påsk mina damer och herrar.

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av speedfreek »

Fri från måttligt alkoholintag?

Bruce
Inlägg: 108
Blev medlem: 26 okt 2009, 12:13

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Bruce »

speedfreek skrev:Fri från måttligt alkoholintag?
Precis.

Molgorain
Inlägg: 165
Blev medlem: 08 dec 2009, 18:10

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Molgorain »

Serpent skrev:Vi som skulle vara med och bära innan/efter, när skulle vi vara på plats..? Och var? Kommer det info om det, förväntas man fatta det själv eller finns det begravt någonstans bland 21 sidor tråd? Eller är jag återigen blind, alternativt har både linser och glasögon på mig samtidigt? (Ej att rekommendera...)
Oxå intresserad av detta, när kommer informationen?

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Mortarion »

Ni som skall hjälpa till innan kommer att bli kontaktade via mail. Vi väntar på info från GothCon om transporter.

Skriv svar