GothCon 2010
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: GothCon 2010
kommer det läggas upp någon form av "officiell förhandsbedömning" av listor?
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
Nej, Men det kommer att komma ett dokument med riktlinjer hur vi bedömer listorna.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
När kommer riktlinjerna för komp upp?
"Mer info kommer senast 31/1..." hittade jag under kompdelen på hemsidan och jag har inte hittat något uppdaterat datum.
"Mer info kommer senast 31/1..." hittade jag under kompdelen på hemsidan och jag har inte hittat något uppdaterat datum.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Vi är i sista fasen av riktlinjerna och de kommer snarast
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Det står "Sveriges största singelturnering" i foldern. Är det för att locka kvinnliga deltagare, eller vill ni bara göra ett uttalande om nörd-faktorn?
"Dom kallar mig Gud."
Haha!! Tja de kan ju inte kalla sig Sveriges största då BSK drog in mer folk än vad som kan komma (139 pers, Lag turnering)... och de vill ändå försöka behålla sin gamla ställning som störst.
Alexander Merinen
Kanske inte så viktigt då vi arrade den med...Zurken skrev:Haha!! Tja de kan ju inte kalla sig Sveriges största då BSK drog in mer folk än vad som kan komma (139 pers, Lag turnering)... och de vill ändå försöka behålla sin gamla ställning som störst.
-
Silversixx
Jag tror inte du har sådär jättemycket koll...Zurken skrev:Haha!! Tja de kan ju inte kalla sig Sveriges största då BSK drog in mer folk än vad som kan komma (139 pers, Lag turnering)... och de vill ändå försöka behålla sin gamla ställning som störst.
Nej... jag pratar ofta utan att kolla min fakta... ibland låter man smart... ibland ser man bara fånig ut
... men vad ska en latmask göra?
Alexander Merinen