Resultat Gothcon 2010

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

jockelinde
Kontakt:

Re: Resultat Gothcon 2010

Inlägg av jockelinde »

the godfather skrev:jupp.. :(

jag röstade 1p på dig. att ta den förlusten utan att deppa totalt ska fan hedras.
(mina förluster, hydra, 5 ruogh riders, marbo, jockes förluster, whipe)

men jag snodde ditt godis. HAH
Den matchen var redan körd innan jag gjorde min första runda. Möjligen hade termosarna kunnat göra lite match av det igen om dom inte hade deepat bort sig.

Det var inte bitterhet över att ha blivit mos i vår match, utan av andra anledningar, som jag hoppade av. Bra att godiset kom till nytta.

btw - Är dina hydror forgeworld-kit?

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Kollade resultatfilen och såg att jag var fjärde bäst på att plocka poäng i turneringen vilket jag är extremt nöjd med.
Dessutom gillar jag att den var extremt jämnt i hela tabellen, vilket enligt mig tyder på rättvisa missions, komp mm.

Och är sjukt imponerad av Davids massiva poängsamlande.
Heja dundervargarna!

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

speedfreek skrev: Och är sjukt imponerad av Davids massiva poängsamlande.
Sen föll sket det sig ju när jag fick möta Johan på 15 i komp och Boge på 14. Jag höll ständigt tummarna på att få möta egge som iaf hade lite sämre i komp på sin lista... men icke. Svårt när man har otur med lottningen.

egge

Inlägg av egge »

theWatchman skrev:
speedfreek skrev: Och är sjukt imponerad av Davids massiva poängsamlande.
Sen föll sket det sig ju när jag fick möta Johan på 15 i komp och Boge på 14. Jag höll ständigt tummarna på att få möta egge som iaf hade lite sämre i komp på sin lista... men icke. Svårt när man har otur med lottningen.
Jag hade _mosat_ dig! :lol: ;)

När ärligen hade det varit kul och få möta en varg armé och se hur nidsen håller upp sig.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Även om det skulle blivit jämt, hårt och en riktig nagelbitare hade det ändå varit roligare att spela mot dig än folk som har 14-15 högre i komp.

Booogeyman

Inlägg av Booogeyman »

theWatchman skrev:Även om det skulle blivit jämt, hårt och en riktig nagelbitare hade det ändå varit roligare att spela mot dig än folk som har 14-15 högre i komp.
Det blir en match med 2 förlorare när det är stora kompskillnader.
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"

Skriv svar