http://s82.photobucket.com/albums/j249/ ... gelbilder/
Lite blandade mingelbilder. Kanske just DU är med på en av dem?
Bilder från GothCon 2010
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Bilder från GothCon 2010
För er som inte orkar bläddra i Photobucket (I don't blame you...) så lägger jag in lite blandade bilder direkt i tråden som jag tycker är kul/bra/udda/kinky.
Till tonerna av Ride of the Valkyries. Fast det hade kanske räckt att spela den en gång...

Det är ett hårt jobb att köra Damocles, men någon måste göra det.

Position 23 i den mekaniserade Kama Sutra.

Gruppkram!

Det känns inte helt rättvist att Clara bara fick ett poäng mer än mig i målning...

Det är viktigt att alla håller sina positioner när man ska genomföra kaosritualer.

Snotlings! Här var det snotlings! Vi levererar direkt in i din stridvagn! Färska snotlings!

Både Stefan och Lennart tycker det är underbart med taklucka i sin transport när det är GothCon-väder.

Cassius. Hårdast av de hårda.

Om någon vill köpa en Stompa utan huvud så går det bra att kontakta Oskar.

Best Painted!

Arga vargar.

Nu jävlar slutar du spela TV-spel och gör dina läxor!

Kommer inte på någon relevant kommentar (Som om resten av dem är det...), men snyggt är det.

Mycke folk bli're.

Best Painted-vinnaren.

Jocke demonstrerar hur han fick de där sista komppoängen. Anders är mycket imponerad.

The winner takes it all!

Till tonerna av Ride of the Valkyries. Fast det hade kanske räckt att spela den en gång...

Det är ett hårt jobb att köra Damocles, men någon måste göra det.

Position 23 i den mekaniserade Kama Sutra.

Gruppkram!

Det känns inte helt rättvist att Clara bara fick ett poäng mer än mig i målning...

Det är viktigt att alla håller sina positioner när man ska genomföra kaosritualer.

Snotlings! Här var det snotlings! Vi levererar direkt in i din stridvagn! Färska snotlings!

Både Stefan och Lennart tycker det är underbart med taklucka i sin transport när det är GothCon-väder.

Cassius. Hårdast av de hårda.

Om någon vill köpa en Stompa utan huvud så går det bra att kontakta Oskar.

Best Painted!

Arga vargar.

Nu jävlar slutar du spela TV-spel och gör dina läxor!

Kommer inte på någon relevant kommentar (Som om resten av dem är det...), men snyggt är det.

Mycke folk bli're.

Best Painted-vinnaren.

Jocke demonstrerar hur han fick de där sista komppoängen. Anders är mycket imponerad.

The winner takes it all!

-
Booogeyman
Du borde bli konventfotograf!
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"
Have you really won?"
Och hur skulle jag hinna spela 40k då? 
Kul med bilder. Speciellt eftersom jag inte hann/orkade/kom ihåg att ta med mig min kamera.
Gött att jag iaf fick ett pris, utan att vinna nåt. Jävla Pär, hur episkt dog Grievous egentligen? 

Fick Fulgrim boken som Iron Hands primarch dör i...

Fick Fulgrim boken som Iron Hands primarch dör i...