Jag vill bara gå ut redan nu och be om ursäkt bristande information i tid, att det varit så många trådar och att mycket av informationen har kommit ut sent och har varit aningen slarvig.
Vi kom igång sent med planeringen för Gothcon iår då vi inte var 100 på vem som skulle ta ansvaret.
Jag tog mig nog lite vatten över huvudet när jag sa att jag tar på mig huvudansvaret och vill göra ett bra GC.
Detta blev lidande när jag samtidigt skulle vara med i mallskapandet av den mallen som vi nu använänder och andra personliga skäl såsom t ex ett nytt barn m.m
Men jag hoppas ni har lite överseende med detta och kommer ha en bra turnering ändå.
Själv kommer jag bara spela vid udda antal, men kommer oavsett vara så tillgänglig för alla som möjligt.
Listorna kommer att presenteras ikväll och det kommer ske en sista lite justering och detta gäller målningsmallen. Tröger har hjälpt mig se över den vi hade som var bra men inte helt anpassad. Så vi nu har en lite mer genomarbetad mall och som gör det lättare för allmänheten att nå upp till en bra standard.
Gothcon 2015 - Ursäkt
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Gothcon 2015 - Ursäkt
Bra jobbat och ursäkten är överflödig, dock känns det stort att ge en sådan om du/ni känner att det behövs.
Kram på er!
Kram på er!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.