Lån av ett fåtal modeller - Eldar.

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

Karaghul
Inlägg: 172
Blev medlem: 02 dec 2012, 18:10

Lån av ett fåtal modeller - Eldar.

Inlägg av Karaghul »

Hallå hallå!

Tanken var att spela Eldar till Lincon i år, men det har blivit jätte-knas med att få tag på en del utav modellerna i tid , så jag tänkte kika om det är någon som råkar ha dessa modeller målade, inte ska använda dem själv, och kan tänka sig att låna ut dem under turneringens gång. Givetvis skulle modellerna behandlas med all försiktighet. :)


De modellerna jag saknar är följande:

-10 Wraithguards och Warlock.

Samt kanske (dessa tror jag att jag kan få tag på i tid själv, men inte helt 100):

-Farseer.

-3 bikes, varav en med ev. cannon.


Stort tack på förhand!

Allain
Inlägg: 249
Blev medlem: 05 mar 2012, 13:12

Re: Lån av ett fåtal modeller - Eldar.

Inlägg av Allain »

Du kan få låna mina gula som du gillar att skjuta ihjäl ;) Ska själv till Lincon så jag kan ta med dem. Har dock ingen Jetbike med cannon. Vill du ha farseer på jetbike eller gående?

/Micke
Mikael Ek

Karaghul
Inlägg: 172
Blev medlem: 02 dec 2012, 18:10

Re: Lån av ett fåtal modeller - Eldar.

Inlägg av Karaghul »

Perfekt! Stort tack! :)

Det kommer dock att bli sjukt svårt att se dem på bordet och inte tänka på vad jag ska skjuta dem med...xD

Ok, kan nog kanske fixa en med cannon själv, vi får se hur det blir.
Farseern hade jag tänkt att ha gående.

Antar att du inte kommer att spela Eldar alltså? Eller blir det kanske Eldar, fast men en annan sorts lista bara? :)

Allain
Inlägg: 249
Blev medlem: 05 mar 2012, 13:12

Re: Lån av ett fåtal modeller - Eldar.

Inlägg av Allain »

Nej, jag ska faktiskt - tro det eller ej - spela Sisters of Battle. Jag kom inte på någon riktigt vettig Eldar-lista bortsett från en modifierad variant från BoA, och Sisters är faktiskt mer underhållande att spela, även om jag inte räknar med att prestera lika bra med den.
Mikael Ek

Karaghul
Inlägg: 172
Blev medlem: 02 dec 2012, 18:10

Re: Lån av ett fåtal modeller - Eldar.

Inlägg av Karaghul »

Nice!

Att spela SoB ger rätt så rejält med "coolness points", är själv för lat för att måla färdigt mina dock. :/

Skriv svar