Anmälda til LinCon 2010

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av xdanskx »

anmälda-listan uppdaterad.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

ScwesterN
Inlägg: 7
Blev medlem: 29 apr 2010, 18:00

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av ScwesterN »

Hej
Hur gick det med diskussionerna om utökat deltagarantal?

sizaki
Inlägg: 1
Blev medlem: 02 maj 2010, 18:32

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av sizaki »

Hej! Jag anmälde mig 22/4 (betalt 65 kr via Payson 23/4), men är fortf inte med på anm-listan? Det fanns sex (6) platser kvar när jag anmälde mig. Eftersom jag åker med andra som är anmälda så undrar jag vad som hänt? Sätt upp mig på listan, tack!

Mvh Alex Lindhe via pappa Johan Hansson

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av xdanskx »

så, nu har jag ökat ut antalet till 71 (med alex lindhe (som jag ärligt hade missat)).

nu blir det inte fler spelare (om jag inte missat nån mer, men det skall jag inte ha gjort).
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av xdanskx »

sizaki skrev:Hej! Jag anmälde mig 22/4 (betalt 65 kr via Payson 23/4), men är fortf inte med på anm-listan? Det fanns sex (6) platser kvar när jag anmälde mig. Eftersom jag åker med andra som är anmälda så undrar jag vad som hänt? Sätt upp mig på listan, tack!

Mvh Alex Lindhe via pappa Johan Hansson
Det här är ett problem som vi brottats med hela tiden.
Att det finns 2 parallella anmälningssystem, ett till konventet, och ett till turneringen i sig.
Att anmäla sig till konvent och betala turneringsavgift har inte varit detsamma som att anmäla sig till turneringen (det var så jag fick förklarat för mig att det skulle fungera, och jag har följt dessa instruktioner).

Sen har jag som policy haft att inte öppna mail med ordet "Armylist" eller motsvarande i (vilket tyvärr ert mail hade som topic) för jag vill inte läsa armélistorna innan den 8:e maj som är sista inlämningsdatum.
Så det var en miss jag kan ta på mig.

Nu har jag slitit i ett par timmar för att få ihop det så vi fick plats med alla som anmält sig, men nu stänger vi fasen butiken.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Yautja
Inlägg: 1227
Blev medlem: 26 okt 2009, 06:57

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av Yautja »

Skalderna kommer sjunga sånger till din ära Dansk.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av xdanskx »

första posten uppdaterad med en massa fint som lista på alla anmälda, att det är anmälningsstopp.

Vet du att du inte kommer, glöm inte att avanmäla dig!
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av Papa D »

Tja, snabb fråga.

Jag har knoppat ihop en lista, som jag vill spela, för att kunna spela den måste jag måla 14 wings. Som ännu inte kommit och jag sticker utomlands i övermorgon. Om skiten inte kommit till dess att jag kommit hem, skulle jag kunna få göra en sen list tweek? Jag vet att man verkligen inte vill detta som arrangör, men just nu lider jag av lite vulkan förseningar som ligger lite utanför min kontroll.

Finns det möjlighet för detta skulle jag bli sjukt nöjd/glad?! Annars får jag väl skicka in nå annat skit... =(

P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av Snot »

Coolt att ni iskallt räknar med ett udda antal dropouts ;)
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: Anmälda til LinCon 2010

Inlägg av xdanskx »

Snot skrev:Coolt att ni iskallt räknar med ett udda antal dropouts ;)
dropouts kommer det alltid att vara, just nu hoppas vi bara på 1, för den nya beställningen på bord var 35 och inte 36...
Men annars så löser vi det när vi är på plats...
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Skriv svar