Ta kontakt med honom och be honom posta ändringen här. Så liten ändring som möjligt.blom skrev:Jonathan Carlson är jätte ny till spelet så därför har han gjort sådana fel. Jag tror han kommer spela så att han kommer combat squada en av 10orna och sätta i varsin razorback. Ska jag ta kontakt med honom eller vill arrangören göra det?
DefCon 2012 armélistor - Diskutera listorna här
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: DefCon 2012 armélistor - Diskutera listorna här
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
TACK!speedfreek skrev:Det vore skitfräckt om Johan Norrman som spelar GK är en tunnhårig pojkvasker på snart 40 jordsnurr som råkar ha sin hemvist i Lund.
Och Stefan vinner fräckast DE-lista.
Innan jag läst klart listan trodde jag Linus spelade utan transporter, men så var det ju tyvärr inte.
Japp, tack för det, då var jag nöjd och klar med min insats
En singel-Raider for the Win!
4 lansar i hela armen varav 3 bara går 18"
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Lite bet för i defcon, orkar inget officiellt, more for fun:
1. Olof (får inte dricka alkohol pga sjukdom)
2. Papa D (går alltid bra med denna lista)
3. Cadelin ( för han fick spö av mig i finalen, men bara 7-5 efter komp)
4. David Gustavsson (stabil arme, men inte bra nog, skulle gått med SW och inte lånat ut dem till Cadelin)
5. Tadoko (för att Leidermark kommer fira dr. För mycket för denna turnering)
6. Lampen ( för han just vann lite över en bakfull Leidermark)
Årets första bet på SM kvalificerade...
4. David Gustavsson (stabil arme, men inte bra nog, skulle gått med SW och inte lånat ut dem till Cadelin)
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Gonka Koff
Haha!
Skulle onekligen vara en fantastisk (och oväntad) upplevelse att vara mindre bakfull än Doktorn!
Hursomhellst så är jag lite orolig för Defcon. Sist jag var där för två år sedan hade jag en vinstsvit på sisådär 10 matcher i bagaget före match ett. Den sviten bröts snabbt, och förnedringen var total när Wendel massakerade mig med sina horder av tomb spyders.
Nu är det lite samma läge, jag har haft en massa tur under mina testmatcher och inte lärt mig mycket mer än att "jag är awesome, och min armé är awesome!". Hoppas, hoppas att turen håller i sig lite till så att det inte gör så mycket när jag får mina klassiska nervostressattacker och sätter igång med galna grejjer!
/Gonka "the Awesome" Koff
Skulle onekligen vara en fantastisk (och oväntad) upplevelse att vara mindre bakfull än Doktorn!
Hursomhellst så är jag lite orolig för Defcon. Sist jag var där för två år sedan hade jag en vinstsvit på sisådär 10 matcher i bagaget före match ett. Den sviten bröts snabbt, och förnedringen var total när Wendel massakerade mig med sina horder av tomb spyders.
Nu är det lite samma läge, jag har haft en massa tur under mina testmatcher och inte lärt mig mycket mer än att "jag är awesome, och min armé är awesome!". Hoppas, hoppas att turen håller i sig lite till så att det inte gör så mycket när jag får mina klassiska nervostressattacker och sätter igång med galna grejjer!
/Gonka "the Awesome" Koff
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- theWatchman
Kommer jag 4:a är jag sjukt nöjd! Har bara spelat GK en enda match ever innan DEFCON!Papa D skrev:Lite bet för i defcon, orkar inget officiellt, more for fun:
- speedfreek
GK är så jävla lättspelade!
Jag har aldrig förlorat med min GothCon-armé!
Jag har aldrig förlorat med min GothCon-armé!
Sjukt fegt att spela med en codex innan man tar med den till en turnering.theWatchman skrev:Kommer jag 4:a är jag sjukt nöjd! Har bara spelat GK en enda match ever innan DEFCON!
- theWatchman
Re:
o fan du spelar med 250p hadikapp alltså, ballt!Olof skrev:Sluta betta mig på pallplats! Alla turneringar när jag varit bettad högt har jag hamnat under mellanbajs. Dessutom envisas jag med att spela samma lista som på touren där det gick kalasdåligt.