Den 22:a mars, enligt LinCons hemsida, så kan man börja föranmäla sig till LinCon. Det betyder att man kan börja anmäla sig till 40k den 22:a mars.
För att anmäla sig till 40k, så skall man göra 2 saker.
1. Anmäla sig till konventet, och även anmäla sig till arrangemanget
2. Skicka ett mail till lincon40k@gmail.com och skriva att man har anmält sig. Glöm inte att skriva ditt namn i mailet, så vi kan hålla koll på vilka som har anmält sig.
det kommer vara samma mailadress som man skickar in listor till sen, senast 1:a maj.
Totalt kommer det finnas 60 platser.
anmälan till lincon
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
anmälan till lincon
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
Re: anmälan till lincon
är det bara jag som är sjukt trött och inte hittar hur man anmäler sig?
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
Re: anmälan till lincon
Det har nog inte kommit upp ännu, i första posten står hur man anmäler sig till 40k, men hur man anmäler sig till konventet hittar jag inte.
Re: anmälan till lincon
Lincon verkar ha tekniska problem med anmälningarna enligt deras forum i alla fall.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Re: anmälan till lincon
tills dom som styr med lincon generellt har löst sina tekniska problem (som jag trodde dom skulle ha löst tills idag), så kan ni anmäla er till turneringen, så får ni anmäla er till konventet senare.
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
Re: anmälan till lincon
på förekommen anledning kommer här ett förtydligande:
vi som arrangörer har ingen kontroll över anmälningarna till konventet, alla såna frågor får ni skicka till konventsledningen (det finns säkert en anmälningsansvarig). speciellt gäller det betalningar, för det har jag verkligen ingen koll på.
Vi förutsätter dock att de som skickar in en anmälan till arrangemanget (lincon40k@gmail.com) har anmält sig till konventet (enligt 1:a posten i den här tråden), eller att de kommer göra det när de är på plats på konventet.
Därför är listan på anmälda till arrangemanget sorterad efter när anmälningen till arrangemanget kom in, inte efter vilka som har betalt till konventet + arrangemanget.
Vet du med dig att du inte kommer komma på LinCon, kan du pm:a mig eller skicka ett mail, så fipplar jag bort dig från listan.
vi som arrangörer har ingen kontroll över anmälningarna till konventet, alla såna frågor får ni skicka till konventsledningen (det finns säkert en anmälningsansvarig). speciellt gäller det betalningar, för det har jag verkligen ingen koll på.
Vi förutsätter dock att de som skickar in en anmälan till arrangemanget (lincon40k@gmail.com) har anmält sig till konventet (enligt 1:a posten i den här tråden), eller att de kommer göra det när de är på plats på konventet.
Därför är listan på anmälda till arrangemanget sorterad efter när anmälningen till arrangemanget kom in, inte efter vilka som har betalt till konventet + arrangemanget.
Vet du med dig att du inte kommer komma på LinCon, kan du pm:a mig eller skicka ett mail, så fipplar jag bort dig från listan.
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx