Alla listor

Kontrollera listor här

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: Alla listor

Inlägg av L3go »

Marshal skrev:Det finns andra spelsystem än 40k.
va? :o
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Alla listor

Inlägg av Papa D »

Nu vill inte jag vara tjatig. Men att få tillgång till alla listor som förra året kommer verkligen skynda på spelet då matchningen är av stor vikt och det kan ta ett bra tag att klura ut den optimala planen för varje lag. Förra året skede detta väldigt bra, och för de som inte tycker att det är viktigt, skit i att görat. Jag tycker att den delen av strategi arbete är nästan lika roligt som att spela matcherna, så för mig personligen, kommer jag bli väldigt besviken om det inte blir så nu när detta utlovats.

MvH

En Papa som ser fram emot fredag så SJKUT mycket!!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Dennis P
Inlägg: 26
Blev medlem: 22 sep 2009, 12:52

Re: Alla listor

Inlägg av Dennis P »

Jag håller fullständigt med..

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011
Inlägg: 2219
Blev medlem: 07 maj 2009, 20:48

Re: Alla listor

Inlägg av cadelin »

same

Användarvisningsbild
Nefrums
Inlägg: 3147
Blev medlem: 02 okt 2008, 10:54

Re: Alla listor

Inlägg av Nefrums »

att kolla igenom de andras listor görs bäst medan man åker husbil och dricker öl!
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Bengtsson den yngre
Inlägg: 966
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:44

Re: Alla listor

Inlägg av Bengtsson den yngre »

Nefrums skrev:att kolla igenom de andras listor görs bäst medan man åker husbil och dricker öl!
Ja, annars kan man ju lika gärna skita i det...

...Men det kanske är dags för något av de satsiga lagen att vinna i år ;)
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Alla listor

Inlägg av Jocke Rapp »

imp skrev:
Jocke Rapp skrev:Efter lite detektivarbete och funderande gissar jag på att det är Snots lag som spelar med den bisarra IG AC-spammen, prism-spam och Lysanderwing, har jag rätt? Det är sjukt bögiga listor iaf. :)
Du har fel.

Vi har visserligen en Eldar lista, men inte den med ID 165. Vi har även en IG lista, men inte med särskilt många autocannons
Jag har varken fel om att ni spelar dom listorna, eller fel om att dom är bögiga. :) Det enda jag möjligen har fel om är att det inte är IG utan DH med AC-spam... :ugeek:

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Alla listor

Inlägg av theWatchman »

Skulle gissa att det sitter en lirare uppe i sthlms-trakten och arbetar heltid med att lägga upp strategier och bryta ner folks listor.

Marshal
Inlägg: 54
Blev medlem: 01 mar 2010, 13:49

Re: Alla listor

Inlägg av Marshal »

@jockeboi: Vad har autocannons någonsin gjort dig? De är bara missförstådda och vill väl. :twisted:

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Alla listor

Inlägg av Papa D »

theWatchman skrev:Skulle gissa att det sitter en lirare uppe i sthlms-trakten och arbetar heltid med att lägga upp strategier och bryta ner folks listor.
Stockholms-trakten, de tar jag som en förolämpning, jag bor fan smack down southside, det Rapp kallar "fräscht lääge!"
Även kallat Sofo beach vilket är så sjukt pretantiöst att man nästan skäms =)

/P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Låst