Silversixx skrev:
Helt rätt, gör helt tvärtom och förstör för alla andra. Häftiga protester for teh win och all nerdrage samlad på en plats...
Herregud, var kommer all den här gråtilskan från?! Blir du verkligen så här ledsen när folk inte tycker som du?
Eller så tar du lärdom om vad som skett och accepterar att ni kanske har haft en relativt felaktig idé om subjektiv komp?
Att folk är lipiga i Linköping är ju vanligt, det är ju liksom en dialektel grej...
Och det heter fan armé/lista, inte lag...
så jag är lipig och arg för att jag efter min erfarenhet från gothcon insett att vid subjektiv komp är det enklare för mig att få bra resultat om jag gör en bra och elak lista istället för en medelsnäll.
enda anledningen till att jag berättar vad vi tänkt är för att bidra till perspektivet på hur många det är som var missnöjda med den subjektiva kompen, om många verkar missnöjda så är ju det en bra anledning att kanske göra nån förändring till nästa gång.
Kan du inte försöka se min poäng istället för att bli arg och angripa mig för att jag inte tycker subjektiv komp är någon bra idé?
Jag har bara uttryckt vad jag tycker och inte på något sätt varit aggressiv, och mina åsikter om vad som är fel är mot den subjektiva kompen och inte mot någon person.
Och min poäng är, om den inte framgick att om fler personer tänkt som jag innebär det fler arga listor vilket jag antar många skulle tycka vara tråkigt.
sluta klaga på att folk är arga och lipiga, om du säger sådant så blir det bara mer aggro istället för att vi tillsammans kan diskutera fram en lösning som förhoppningsvis alla blir mer nöjda med.
och att det fan heter armé/lista (egentligen borde det stå codexet så du har ju lika fel) har ju inte mycket med saken att göra då alla förstår vad jag menar, det var onödigt skrivit och väcker bara negativa känslor, hade du låtit bli att använda svordomen hade det kanske varit mindre aggressivt.
kan inte alla låta bli att hata varandra och istället försöka komma med nån konstruktiv lösning?