DFSC 2013

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: DFSC 2013

Inlägg av Neth_Oni »

lyckades till slut övertala iaf en till härifrån att följa med ner så listorna kommer nu direkt också. Anmäler Hugo Calavia.

lilleklegg
Inlägg: 186
Blev medlem: 06 jul 2011, 08:48

Re: DFSC 2013

Inlägg av lilleklegg »

Fyra personer har inte lämnat in listorna. Ni har till söndag på er som senast om ni vill vara med.

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: DFSC 2013

Inlägg av Poet »

Tja.. Måste avanmäla mig.. Hatar att göra det, framförallt när ni säkert kompat min lista.. Men finns ingen bil från sthlm, å tågen passar inte in nå bra då jag jobbar sent fredagen :( jagat förare som en tok.. Som sagt.. Sry!!!!

/Jimmy hesselberg

Användarvisningsbild
bolterochkniv
Inlägg: 591
Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17

Re: DFSC 2013

Inlägg av bolterochkniv »

hur kommer listorna kompas? har sett snacka om både subkomp och LBK-mallen här i tråden..
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Rashia
Inlägg: 265
Blev medlem: 16 jun 2011, 19:09
Ort: Örebro

Re: DFSC 2013

Inlägg av Rashia »

bolterochkniv skrev:hur kommer listorna kompas? har sett snacka om både subkomp och LBK-mallen här i tråden..
Det är subjektiv komp, men alla listor som har komp 2 i LBK mallen kommer att skickas tillbaka direkt.

Användarvisningsbild
bolterochkniv
Inlägg: 591
Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17

Re: DFSC 2013

Inlägg av bolterochkniv »

då är jag med!
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Rasmus
Inlägg: 889
Blev medlem: 05 apr 2010, 13:28

Re: DFSC 2013

Inlägg av Rasmus »

Här måste det tyvärr avanmälas (Rasmus Haglund).

Fråga inte hur, men har lyckats dubbelboka mig med vätternrundan som varit planerad sedan typ...8 månader tillbaka.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

lilleklegg
Inlägg: 186
Blev medlem: 06 jul 2011, 08:48

Re: DFSC 2013

Inlägg av lilleklegg »

Vi minskar antalet platser igen då jag tackat nej till de tre extra bord vi skulle låna till våra 20 platser. Med detta så är en plats öppen. Trots att listorna skulle ha varit inne fredags senast så finns det möjlighet att knipa den sista platsen om lista skickas in till söndag senast.

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: DFSC 2013

Inlägg av Neth_Oni »

oj, tappat så pass många? Var ju nästan 20 pers anmälda. Aja, ska bli kul ändå :)

lilleklegg
Inlägg: 186
Blev medlem: 06 jul 2011, 08:48

Re: DFSC 2013

Inlägg av lilleklegg »

Nu är listorna uppe på första sidan, tredje inlägget i tråden.

Skriv svar