Intresseanmälan Ulricehamn OPEN!

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
daskad

Intresseanmälan Ulricehamn OPEN!

Inlägg av daskad »

Turneringen går nu att anmäla sig på här. Blev den 11-13 Maj, då det var första bra helgen då det var inbokat en busslunch på hotellet den 5e Maj.

Hoppas detta passar många

MvH Felix!
Senast redigerad av 4 daskad, redigerad totalt 11 gång.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Papa D

Re: Intresse Anmälan Ulricehamn OPEN!

Inlägg av Papa D »

Jag är HELT sjukt intresserad, oavsett vart Ulricehamn ligger.... Bara de inte krockar med adepticon allt för mycket.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Skulliz

Inlägg av Skulliz »

Samma här, så länge jag inte drunknar i arbete :)

daskad

Inlägg av daskad »

Några av anledningarna för att inget datum är bestämt är:

1. Hotellet är till första delen till för skidgäster under vintern, så beroende på hur vintern blir och ser ut så kommer datumet ändrats efter det.
2. Ska krocka med så få stora turneringar som möjligt
3. Beror på hur mina egna helger ser ut däromkring

Ulricehamn ligger mitt imellan Jönköping och Borås iprinisp.

Här är karta till Nya Kurhotellet
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Finns de skidåkning i västra Götaland...
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

daskad

Inlägg av daskad »

Hahahah självklart ;) vi har en väldigt fin backe som min familj styr aningen över! Kom och åk och prov bo på hotellet vetja :D
Felix "Daskad" Thuresson

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson

Inlägg av Jimmy Johansson »

Intresse finns helt klart från Varberg :)

Lägre kostnad är att föredra ;)
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

daskad

Inlägg av daskad »

Om det är lägre kostnader på rummen så är det svårt då de redan är sänkta. Men priset på turneringen är somsagt inte satt ännu, det beror lite på hur många som visar intresse, då hyran av lokalerna kommer gå på runt 4000 beroende på hur mina förhandligar går, sedan tillkommer spelbordshyra vilket jag har pratat lite med Egge om, och det visar sig kosta lite pengar det med. Tacon beräknas till ca 90kr / person. Sen är det då priserna. Beror ju helt på vad priserna ska vara för något så kan priset ändra sig också!

Om detta evanemang visar sig bli bra, då kan jag säga redan nu att det blir återkommande! Jag kan också nu säga att om det blir någon mer gång, kommer lokalerna vara utbyggda med inte bara rum, utan lite annat smått och gått som ökar mysfaktorn!
Felix "Daskad" Thuresson

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Generellt verkar folk hellre betala mindre och få mindre pris. Jag gillar coola priser men de viktigaste e nån form av pokal för 1-3.

Personligen spelar de INGEN roll om de kostar 350 eller 500 SEK, men billigare pris kommer nog locka mer folk och de e roligast.

/D

daskad

Inlägg av daskad »

Vid max antal deltagare som anmäler sitt intresse, 46st, kommer det att kosta mellan 300-400. Sen beror det lite på hur det blir med borden om det går få ned kostnaden på dem.

Kommer försöka fixa 3 fina pokaler om detta blir av.

Jag hoppas folk skriver om de vill komma då jag absolut inte kommer lägga upp ett klart evanemang innan det är 20-25 som visar intresse!
Felix "Daskad" Thuresson

Skriv svar