WYSIWYG - fråga

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Herr Avatar

WYSIWYG - fråga

Inlägg av Herr Avatar »

Hejsan,

Jag tänkte spela med lite Harlequins i min kära Eldar armé i år och vill då utrusta alla utom Troupe Mastern med Harlequins kiss. Jag hade tänkt mig 4 vanliga filurer med Kisses, 2 med Fusion Pistol och Kisses och en Shadowseer med Kiss. Nu har jag upptäckt att det går ju inte alls då det inte finns att köpa modeller som har Fusion Pistol OCH Kiss eller en Shadowseer med Kiss trots att det är helt lagligt att ha denna beväpning på dem. Det går heller inte att köpa lösa Kisses.

Vad göra här? Går det att göra ett undantag från WYSIWYG då det faktiskt inte finns att köpa modeller så att man kan följa det?

Mvh
Patrik

Användarvisningsbild
imp

Re: WYSIWYG - fråga

Inlägg av imp »

Herr Avatar skrev:...Går det att göra ett undantag från WYSIWYG då det faktiskt inte finns att köpa modeller så att man kan följa det?
Nej. Det finns rätt många saker som man kan ha utan att korresponderande modeller finns
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Gustav

Inlägg av Gustav »

Så du får göra som alla andra. Konvertera figurjäklarna eller spela ooptat.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

En lösning skulle kunna vara att konvertera alla figurerna som ska ha kiss med
något nytt och tydligt speciellt vapen, t.ex en "punch dagger" eller något som liknar en "lightning claw".
Har alla samma och det inte är något som finns i original, så kan man ju anta att de köpt någon form av uppgradering.

Men annars funkar det fint med ett spetsigt rör limmat ovanpå en obeväpnad hand.
http://www.warseer.com/forums/showpost. ... stcount=11

Skriv svar