Turnering Sundsvall 19-20 november
Turnering Sundsvall 19-20 november
Turneringen inställd pga för få anmälda!
- Bilagor
-
- Attackers Mission Pack.pdf
- (87.67 KiB) Nerladdad 213 gånger
-
- Defenders Mission Pack.pdf
- (87.73 KiB) Nerladdad 173 gånger
Senast redigerad av 16 Maffo, redigerad totalt 13 gång.
Re: Turnering Sundsvall 19-20 november
Hmmm... Intresserad!
Linus Widner, Ylva.
Edit: avanmäld.
Linus Widner, Ylva.
Edit: avanmäld.
Senast redigerad av 1 Serpent, redigerad totalt 31 gånger.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Skriv upp mig, det var många år sedan man var på turnering i Sundsvall ska bli skit kul att åka dit igen =)
Du kan skriva upp mig, är väldigt turneringssugen!
Pescanova / Hugo
Pescanova / Hugo
Du kan skriva upp mig, Robin Kinnunen. Hur ser det ut, finns det möjlighet att övernatta i eller i närheten av spellokalen? Är lite långt bort för att åka hem o sova emellan ^^
Kul att det börjar bli en del intresserade. Scenarion och annat kommer upp i helgen är det tänkt. Sova går att göra i spel-lokalen. Det finns ett par sunkiga soffor och en hel mängd golv att tillgå. Tyvärr saknas dusch men man kan ju inte få allt.
Kan skriva upp mig också. Stefan Fällström - Dalcon
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Vi har hittat en bättre lokal att hålla turneringen i, men vill man ha sovplats så är det i vår föreningslokal. Det är en bit där emellan och har man inte tillgång till bil så är det jobbigt men i värsta fall så skjutsar vi folk. Vi funderar också på att fixa lunch både lördag och söndag på plats för ca 100 kr om det finns intresse för det.
Scenariona är tyvärr inte uppe än men på gång och kommer under veckan.
Scenariona är tyvärr inte uppe än men på gång och kommer under veckan.
Äh, skulle det nu ta en timme att promenera mellan lokalerna så får man väl gå upp tidigare, eller? ^^
Fast personligen har jag ju bil så det berör mig inte riktigt ändå.
Fixad lunch låter väl inte helt dumt, är det catering då eller är det någon av er som är så ambitiös att han/hon lagar maten åt oss?
Fast personligen har jag ju bil så det berör mig inte riktigt ändå.
Fixad lunch låter väl inte helt dumt, är det catering då eller är det någon av er som är så ambitiös att han/hon lagar maten åt oss?
Turneringen kommer hållas i en lunchresturangslokal som normalt har stängt på helgerna men eventuellt kan de fixa lunchbuffé åt oss. Frågan är bara om vi blir tillräckligt mycket folk för att det ska vara värt det.