Nu har jag ingen aning ven som arrar BSK i år eller hur ni hade tänkt lägga upp det, men en idee jag fick var att man kanske skulle kunna använda lag tröskel komp. Som tröskelkomp men på laget istället för på de individuella armeerna.
Typ: tröskelkomp 200 på hela laget, eller nåt.
Bara en idee..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Nefrums skrev:Nu har jag ingen aning ven som arrar BSK i år eller hur ni hade tänkt lägga upp det, men en idee jag fick var att man kanske skulle kunna använda lag tröskel komp. Som tröskelkomp men på laget istället för på de individuella armeerna.
Bara en idee..
Låter som en kul idé. Dock tycker jag att alla listor även måste vara inom spannet 25-75, annars blir det bara tråkiga matcher när en komp 100 får möta en komp 0.
Nefrums skrev:Nu har jag ingen aning ven som arrar BSK i år eller hur ni hade tänkt lägga upp det, men en idee jag fick var att man kanske skulle kunna använda lag tröskel komp. Som tröskelkomp men på laget istället för på de individuella armeerna.
Bara en idee..
Låter som en kul idé. Dock tycker jag att alla listor även måste vara inom spannet 25-75, annars blir det bara tråkiga matcher när en komp 100 får möta en komp 0.
Va lite det jag funderade kring också, blir ett antal matcher som kommer suga rejält för båda parter
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
DHettNeck skrev:Låter som en kul idé. Dock tycker jag att alla listor även måste vara inom spannet 25-75, annars blir det bara tråkiga matcher när en komp 100 får möta en komp 0.
Det tycker jag också.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Låter som en superbra ide med komptröskel på hela laget till sammans med restriktioner så att man inte kan göra en komp 100 lista och sedan göra flera listor som komer på - i komp. Annars vore det kul om man tog LBK-mallen och satte ett en tröskel på laget. Typ 7 eller något liknande möjligen 8.