Vad har jag gjort nu då? :Oegge skrev:Jag med!speedfreek skrev:Jag kräver att alla ETC-spelare ska få möta varandra och Jocke Blom!
Pelle har ju mer ETC:ig alv lista än mig :O
Vad har jag gjort nu då? :Oegge skrev:Jag med!speedfreek skrev:Jag kräver att alla ETC-spelare ska få möta varandra och Jocke Blom!
snarare så att vi struntat i dem om man kollar upp anti-psyk i övriga listor.Tadaotoko skrev:Kan bero på att de inte är lika heta som folk tror. Kompen luras ganska rejält i detta fallet.the godfather skrev:tycker det är fräckt att ingen har med psyker battle squads.
Det är nog därför 17 av 21 IG-listor på ETC har minst en enhet. De har tittat på kompmallen och tänkt: Jävlar, det där måste vara bra att ha med.Tadaotoko skrev:Kan bero på att de inte är lika heta som folk tror. Kompen luras ganska rejält i detta fallet.
Läs listan igen, finns 5 i egen enhet, 4 i GH och en i scouter.LillePer skrev:Johan, har inte du bara 9 Wolfguards? Måste man inte ha 10 för att få ha 2st cykloner.
(5 i grupp+1 scout+2 cyklon+1 GH)
Glömt skriva ut en i longfangs eller nått?
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Inte om man inte spelar med swefaqen? Fast det är väl mest för att det ska vara enkelt att kompa, så det borde ju vara enligt GWs regler på okompat/subjektivt.LillePer skrev:Så sant så sant, tips till Asplund dåDu behöver faktiskt inte deklarera var du ska ha alla WG, enligt nya faqen kan du göra det på plats. Vore det inte bättre och ha han i LF squaden?
Hoppas ni får fint väder i helgen
patrik thoren skrev:Regler:
SweFAQ kommer användas.
Jaha, ni ska inte med... Då blir det min bil. Har en plats över, någon som vill åka med från Göteborg? (Ja Linus, du har en plats.)LillePer skrev:Hoppas ni får fint väder i helgen