Har funderat på det faktiskt. Kanske blir så, får se om jag får ihop det jämnt och fint med poängen bara. Har inte så mycket olika modeller att leka med.the godfather skrev:eller ta nån som är lite tuffare än de andra och kalla han herald..
BLÅCON 2011 19 Mars
Re: BLÅCON 2011 19 Mars
Kan du inte lura med honom igen?Zurken skrev:Vi har en minibuss, jag skulle kolla om man skulle kunna göra så att farsan kör till Göteborg och tar tåget hem sen och gör en liknande manöver på hemvägen. Det blir rätt bökigt, men jag skulle kolla om det funkar.
Fan jag får jobba på det där körkortet i sommar
Får man spela med Greater Daemon i en CSM lista. Den tar ju inte upp HQ slot. (Dvs en GD och en Sorc i detta fallet)
du får ha en greater daemon, dock bara den och inget annat.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Men det kan man ju inte, iom att den inte fyller up HQ sloten. Precis som att man inte kan ha bara Lesser Daemons.
Eftersom begränsningarna för denna tunering endast är ett Hq så spelar det ingen roll vilket HQ
det är alla andra begränsningar försvinner.
Exempelvis Farsights 1500 pts regeln eller att något räknas som ett Hq och inte är det.
det är alla andra begränsningar försvinner.
Exempelvis Farsights 1500 pts regeln eller att något räknas som ett Hq och inte är det.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Hmm. Lite osäker på vad min bil har för sig den helgen faktiskt, jag ska kolla upp det. Fyra personer är inga problem när det bara är arméväskor som packning.