Mini turnering på Ylva - 1/5
Re: Mini turnering på Ylva - 1/5
Tyvärr har det kommit upp en sak som jag måste prioritera!
Jag kan ej deltaga på miniturneringen på Ylva, hoppas att ni har reserver, som kan komma in i turneringen istället.
Mvh
Mats Berg (Gast )
Jag kan ej deltaga på miniturneringen på Ylva, hoppas att ni har reserver, som kan komma in i turneringen istället.
Mvh
Mats Berg (Gast )
Arrangören själv står som första reserv, så han blir nog inte ledsen över att få vara med. 
Tyvärr är det så att Olof redan har hoppat av. Så du blir det 12 pers ändå. Jag tror dock att jag kommer ha fullt upp med lottning och mission frågor osv. ändå. Men det är ju förstås alltid roligare att spela själv :3.
Alexander Merinen
-
the godfather
jag ringer blå imorn när jag är hemma och nykter.
annars lät det som ooan ville spela.
- speedfreek
Ring mig innan 10 om jag ska vara med.
Annars ska jag sova istället...
Annars ska jag sova istället...
Lite sent kanske. Men jag ska höra med familjen.the godfather skrev:jag ringer blå imorn när jag är hemma och nykter.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Tack Zurken, för en utmärkt turnering. 
Ganska lagom med fyra omgångar faktiskt, man är som sagt inte helt mör i huvudet när man är klar. Bra variation på uppdragen, en del överraskningar, men inget som rubbade spelbalansen fullkomligt, även om det blev lite märkligt i tredje uppdraget med DoW och flyttbara objektiv, vi hade enheter på tre av objektiven, och släpade omedelbart hem dem till våra egna baskanter. Kanske att man bara skulle få flytta på de objektiv som började på motståndaren planhalva, eller att man kör det vid någon annan deploymenttyp.
Ganska lagom med fyra omgångar faktiskt, man är som sagt inte helt mör i huvudet när man är klar. Bra variation på uppdragen, en del överraskningar, men inget som rubbade spelbalansen fullkomligt, även om det blev lite märkligt i tredje uppdraget med DoW och flyttbara objektiv, vi hade enheter på tre av objektiven, och släpade omedelbart hem dem till våra egna baskanter. Kanske att man bara skulle få flytta på de objektiv som började på motståndaren planhalva, eller att man kör det vid någon annan deploymenttyp.
- speedfreek
Jag gillade de alldeles overkligt obalanserade artefakterna på 6.a defensiva artefakter.
Mer sånt!
Mer sånt!
Aha, jag tänkte inte på att man skulle vilja göra så, naturligtvis borde man ju bara kunna hämta objektiv från motståndarens sida. Det var det jag tänkte med uppdraget.HeadWar skrev:det blev lite märkligt i tredje uppdraget med DoW och flyttbara objektiv, vi hade enheter på tre av objektiven, och släpade omedelbart hem dem till våra egna baskanter. Kanske att man bara skulle få flytta på de objektiv som började på motståndaren planhalva, eller att man kör det vid någon annan deploymenttyp.
EDIT: Kan ju tillägga att jag är mycket nöjd över turneringen och arrangemanget gick oväntat smidigt. Det blev lite mycket siffror som sprang omkring i huvudet ibland, men det blev rätt tillslut iaf. Lite småstressigt att både spela och hålla koll på allas matchrapporter, men inget som jag störde mig på. Nästa gång kommer jag nog skriva upp mig som riktig anmäld och inte bara reserv
Tack till alla glada spelare som var med och spelade också!
Nästa gång blir det dubbelturnering med ny partner i varje match! ska bara fundera ut roliga och lagom brutna special regler
Alexander Merinen
- Jimmy Johansson
Jag får instämma med tidigare talar i tackkören 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()