Missions BSK
Re: Missions BSK
Håller med Papa D. Det känns som lika stor nackdel som fördel om man kör så.
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart
- theWatchman
A precis!Papa D skrev:E de inte vettigare att får lika många KP tokens som Sw spelaren har levande Lonewolves när matchen e slut, och om dom dör får man inga kp tolkens för dom helt enkelt?
/D
Jag instämmer!theWatchman skrev:A precis!Papa D skrev:E de inte vettigare att får lika många KP tokens som Sw spelaren har levande Lonewolves när matchen e slut, och om dom dör får man inga kp tolkens för dom helt enkelt?
/D
Nej, det ska vara både och. När man dödar dem så får man en poäng + för det de dödat, sen om de överlever så får man en poäng för det och det som de dödat dras bort från SW-spelarens summa.
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
Michael Carl
Kommer skriva om uppdraget och ta bort just KP-definitionen. Tänker mer åt Pain Tokens-hållet, fast även på fordon.theWatchman skrev:Nej för att jag tycker det är konstigt att man använder sig av killpointdefenitionen men undantar regelr för det. Känns både konstigt och struligt.
Äsh, så tycker du bara för att du inte har några Lone Wolves i din lista.imp skrev:Nej, det ska vara både och. När man dödar dem så får man en poäng + för det de dödat, sen om de överlever så får man en poäng för det och det som de dödat dras bort från SW-spelarens summa.
Nä, för att jag inte har SW i mitt lagSamuel skrev:Äsh, så tycker du bara för att du inte har några Lone Wolves i din lista.imp skrev:Nej, det ska vara både och. När man dödar dem så får man en poäng + för det de dödat, sen om de överlever så får man en poäng för det och det som de dödat dras bort från SW-spelarens summa.
En bild säger mer än 1000 kaniner
- theWatchman
Ok, mig funkar det vilket som. Lone wolves blir ju typ lika bra vilkat som man spelar efter. Helgonet blir dock mycket sämre. Tyckte bara det skulle vara vettigt att använda KP-defenitionen.Michael Carl skrev:Kommer skriva om uppdraget och ta bort just KP-definitionen. Tänker mer åt Pain Tokens-hållet, fast även på fordon.theWatchman skrev:Nej för att jag tycker det är konstigt att man använder sig av killpointdefenitionen men undantar regelr för det. Känns både konstigt och struligt.
Tycker tvärtom. KP-defeninitionen bara krånglar till det, då det inte alls funkar som killpoints.theWatchman skrev:Ok, mig funkar det vilket som. Lone wolves blir ju typ lika bra vilkat som man spelar efter. Helgonet blir dock mycket sämre. Tyckte bara det skulle vara vettigt att använda KP-defenitionen.Michael Carl skrev:Kommer skriva om uppdraget och ta bort just KP-definitionen. Tänker mer åt Pain Tokens-hållet, fast även på fordon.theWatchman skrev:Nej för att jag tycker det är konstigt att man använder sig av killpointdefenitionen men undantar regelr för det. Känns både konstigt och struligt.
-
Silvertejp
Borde inte uppdragen läggas upp på http://tok.sverok.net/bsk/index.php?page=missions också?