Missions BSK

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Användarvisningsbild
Lillen

Re: Missions BSK

Inlägg av Lillen »

Håller med Papa D. Det känns som lika stor nackdel som fördel om man kör så.

Mvh

Lennart

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Papa D skrev:E de inte vettigare att får lika många KP tokens som Sw spelaren har levande Lonewolves när matchen e slut, och om dom dör får man inga kp tolkens för dom helt enkelt?

/D
A precis!

Användarvisningsbild
Samuel

Inlägg av Samuel »

theWatchman skrev:
Papa D skrev:E de inte vettigare att får lika många KP tokens som Sw spelaren har levande Lonewolves när matchen e slut, och om dom dör får man inga kp tolkens för dom helt enkelt?

/D
A precis!
Jag instämmer!

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Nej, det ska vara både och. När man dödar dem så får man en poäng + för det de dödat, sen om de överlever så får man en poäng för det och det som de dödat dras bort från SW-spelarens summa.
En bild säger mer än 1000 kaniner

Michael Carl

Inlägg av Michael Carl »

theWatchman skrev:Nej för att jag tycker det är konstigt att man använder sig av killpointdefenitionen men undantar regelr för det. Känns både konstigt och struligt.
Kommer skriva om uppdraget och ta bort just KP-definitionen. Tänker mer åt Pain Tokens-hållet, fast även på fordon.

Användarvisningsbild
Samuel

Inlägg av Samuel »

imp skrev:Nej, det ska vara både och. När man dödar dem så får man en poäng + för det de dödat, sen om de överlever så får man en poäng för det och det som de dödat dras bort från SW-spelarens summa.
Äsh, så tycker du bara för att du inte har några Lone Wolves i din lista.

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Samuel skrev:
imp skrev:Nej, det ska vara både och. När man dödar dem så får man en poäng + för det de dödat, sen om de överlever så får man en poäng för det och det som de dödat dras bort från SW-spelarens summa.
Äsh, så tycker du bara för att du inte har några Lone Wolves i din lista.
Nä, för att jag inte har SW i mitt lag 8-)
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Michael Carl skrev:
theWatchman skrev:Nej för att jag tycker det är konstigt att man använder sig av killpointdefenitionen men undantar regelr för det. Känns både konstigt och struligt.
Kommer skriva om uppdraget och ta bort just KP-definitionen. Tänker mer åt Pain Tokens-hållet, fast även på fordon.
Ok, mig funkar det vilket som. Lone wolves blir ju typ lika bra vilkat som man spelar efter. Helgonet blir dock mycket sämre. Tyckte bara det skulle vara vettigt att använda KP-defenitionen.

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

theWatchman skrev:
Michael Carl skrev:
Ok, mig funkar det vilket som. Lone wolves blir ju typ lika bra vilkat som man spelar efter. Helgonet blir dock mycket sämre. Tyckte bara det skulle vara vettigt att använda KP-defenitionen.
Tycker tvärtom. KP-defeninitionen bara krånglar till det, då det inte alls funkar som killpoints.

Silvertejp

Inlägg av Silvertejp »

Borde inte uppdragen läggas upp på http://tok.sverok.net/bsk/index.php?page=missions också?

Skriv svar