Borlänge Smackdown 2013

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Neth_Oni »

Om jag får ett namn kan jag ju anmäla han som reserv så han är den första som får platsen om det blir någon ledig

Max S
Inlägg: 400
Blev medlem: 18 jun 2012, 21:21

Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Max S »

Ilkka Kemppainen. Space wolfs. Vad är det för tider som gäller?

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Neth_Oni »

Missions behöver lite mer filande, så förlänger sista dag för inlämning av listor till 17e juli. Första posten har uppdaterats med ett schema, priser, anmälda. Alla som anmält sig har nu en plats då jag har fått avhopp ;)

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Bronson »

Jag tror du har lyckats fippla bort Matti ur listan över anmälda?
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Bronson »

Hur går det med missions? Och kompmässigt, kan man snegla på Gothcons exempellistor och hur tänkte du att kompen skulle slå?
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Neth_Oni »

hm, trodde jag hade uppdaterat med kompen redan... Jaja, det är inte lätt att tänka alla gånger :P

Missions hade jag för avsikt att ladda upp i fredags men glömde bort det och sedan var jag till stockholm men nu är jag tillbaka och missions ligger nu i första posten! De vart lite simplare än jag tänkt i slutändan, kanske blir lite tråkigare (vilket jag inte hoppas) men det är iaf beprövade och (enligt mig) väl fungerande missions.

Angående kompen så är väl Gothcon en riktlinje men jag kan inte garantera att vi och de tänker lika om allt och det har kommit ett gäng nya böcker som förändrat en del för att inte tala om att det beror mycket på vilka andra listor som kommer och de ser ut. Så en varning är att inte gå på hur listornas komp såg ut på gothcon allt för mycket så slipper ni bli besvikna om det är stor skillnad på dem

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Bronson »

Det där blir nog skitbra med uppdragen. Enkelt men endå ganska varierat. Hade tänkt ifrågasätta varför de objektiv man ställer ut i Hammer & Anvil är värda så mycket men insåg sen att det är ju just det, Hammer and anvil så det blir lite extra svårt att ta dem.

Jag förstår att kompen på GC inte kan kapas rakt av men nu har man mellan tummen och pekfingret i alla fall.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Användarvisningsbild
kelaino
Inlägg: 749
Blev medlem: 10 nov 2008, 09:44
Ort: Uppsala

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av kelaino »

Tänkte passa på att höra om någon har en golvplats till mig då jag är lat och snål men har luftmadrass. Jag är snäll, rumsren och bits inte... så hårt :roll: . Svar tas lämpligen per PM så slipper vi fylla tråden med mina sovmöjligheter, tack på förhand.

EDIT: Sovplats löst, tack Robin!
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av Neth_Oni »

inatt ska listorna vara inne, kom ihåg att lämna in dem i tid för att slippa minuspoäng på turneringen ;)

Användarvisningsbild
kelaino
Inlägg: 749
Blev medlem: 10 nov 2008, 09:44
Ort: Uppsala

Re: Borlänge Smackdown 2013

Inlägg av kelaino »

Kommer du lägga upp listorna eller klämmer du på dem in i det sista i.o.m. subjektivkomp?
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

Skriv svar