Gamers Weekend i Kinna
Re: Gamers Weekend i Kinna
Låter najs. Alltid bra att skölja ner pilsnern med lite spelande 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
the godfather
vad har alla i komp förresten? skulle va nice med en lista övre, medel och undre komp. bara så man får en känsla :p
själv har jag nog bland de högre, med grymt offensiv arme.
själv har jag nog bland de högre, med grymt offensiv arme.
Patrik har sämst. Han har 1 av 20 ....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Jimmy Johansson
Tack för detta bästa arrangemanget på länge 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Tack för en av de allra bästa turneringarna jag har varit på under de nästan tio åren jag varit aktiv! Skitbra stämning!
+Spelarna
+Stämning
+Sovsalar och duschar
+Hellre för svalt i spellokalen så man måste ta på sig en tröja än att det är för varmt och unken luft.
+Arrangörer och medhjälpare
+Michael Carl som sköter adm och det spelar utan krångel.
+ Specialkroven
-Lyset vilket var svagt
-Jag kommer alltid egentligen vilja ha lite spänning på slutet så jag tycker målning skall påverka lite till (och jag pratar om några få poäng) och att kompen skall vara hemlig. Det gör att det blir spännande när resultaten presenteras. Jag tycker just nu att det är mest intressant att se vem som vinner best painted och sportsmanship för att all annan information är helt öppen. Genom att ha målning och komp hemliga så blir det mer spännande.
+Spelarna
+Stämning
+Sovsalar och duschar
+Hellre för svalt i spellokalen så man måste ta på sig en tröja än att det är för varmt och unken luft.
+Arrangörer och medhjälpare
+Michael Carl som sköter adm och det spelar utan krångel.
+ Specialkroven
-Lyset vilket var svagt
-Jag kommer alltid egentligen vilja ha lite spänning på slutet så jag tycker målning skall påverka lite till (och jag pratar om några få poäng) och att kompen skall vara hemlig. Det gör att det blir spännande när resultaten presenteras. Jag tycker just nu att det är mest intressant att se vem som vinner best painted och sportsmanship för att all annan information är helt öppen. Genom att ha målning och komp hemliga så blir det mer spännande.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
+ Ovesen vägrar att tro mig när jag berättar att Cassius har T6 och Feel No Pain. Jag blir till sist tvungen att ta fram codexen för att övertyga honom.
+ Cassius hånskrattar åt Max tre IG-squads och en Exorcist, att han tog ett wound första rundan de sköt på honom gjorde honom bara argare.
- Cassius missar två av två saves mot Jockes ost-orker.
För er som inte var med i helgen, det är bara att beklaga. Det är inte allt för många turneringar där serveringspersonalen cirkulerar runt spelborden, tar upp beställningar och fyller på kaffe.
+ Cassius hånskrattar åt Max tre IG-squads och en Exorcist, att han tog ett wound första rundan de sköt på honom gjorde honom bara argare.
- Cassius missar två av två saves mot Jockes ost-orker.
För er som inte var med i helgen, det är bara att beklaga. Det är inte allt för många turneringar där serveringspersonalen cirkulerar runt spelborden, tar upp beställningar och fyller på kaffe.
Löjligt bra!
+ För mycket för att lista men service från arrangörerna var osannolik.
- Min alkoholkonsumtion och efterföljande morgontillstånd.
Fler M-wolfare skulle såklart varit med och spelat! Dessa vill vi se på turneringarna runt om västkusten.
Tackar!
/Pär
+ För mycket för att lista men service från arrangörerna var osannolik.
- Min alkoholkonsumtion och efterföljande morgontillstånd.
Fler M-wolfare skulle såklart varit med och spelat! Dessa vill vi se på turneringarna runt om västkusten.
Tackar!
/Pär
- speedfreek
Självklart läste jag "Hyll-Anders morgonstånd"...
Att läsa det är inte alls samma sak som att vakna med det tryckt mot svanken. Mmmm.speedfreek skrev:Självklart läste jag "Hyll-Anders morgonstånd"...